Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Apa és Lányai...

2015.10.29. 09:03 Gaboard

Klub estre készült kis családi szösszenet.

 

Nem Adom!

 

Nos, az van, hogy sikerült pár évvel ezelőtt csajozás csúcsfokára hágnom és elértem sok férfi álmát:

Három gyönyörű nővel élek együtt!

Menő mi?

Na, jó elárulom, hogy abból kettő kiskorú. Bízom benne, hogy nem valami csúnyára gondoltok, hanem arra az áldott egyszerű tényre, hogy én egy lányos apa vagyok.

Ez azt jelenti, hogy reggelente igen sok időt töltök a tükör előtt fésülködéssel, és indulás előtt többször cserélek, ruhát mire eltalálom a megfelelőt, nekik. 

Gyakran megyünk pisilni párosban, különösen idegen helyen, mert azt a csajok úgy szokták ugye. Főleg 5 éves kor alatt!

Szóval bár külső jegyeim legkevésbé sem utalnak semmilyen feminin jellegre a nyávogás, a hiszti, a durcáskodás simán része az életemnek.

Mert hát, ha lányos apa vagy akkor semmi esélyed ellenállni.

 

Porcelán kék szemek tükre 

Rávesz simán minden trükkre

Huncut mosoly szíven szúr 

Lehetsz akármilyen kemény úr

Olvadáspont a lécci apaaa

El nem választ se ásó se kapa

 

És ezzel semmi baj sincs, míg én vagyok az egyetlen férfi, akire felnéznek, akit imádnak, aki álmaik hőse.

Es nem kerül elő valami kis hímagyú nyomorék.

 

Nos, a kicsi 5 a nagyobbik 10 éves így a felkészülésre talán még maradt 3-4-5 évem.

Tehát nem lehetek tétlen.

Alapképzés gyanánt a lőgyakorlatok tűnnek a legcélravezetőbbnek.

Ezt már művelem egy ideje. Görögdinnyével kezdtem ma már fürjtojásokat is elég komoly találati számmal ritkítom.

Titkosszolgálati eszközök sem haszontalanok. Természetesen a matematika segítségével kiszámítható, egy erősen terhelt óvodai környezetben milyen valószínűséggel bukkanhat fel valami tesztoszteron csíra.

Remélem, sose derül ki, hogy annak 4 éves Boti gyereknek a szülei sem véletlenül költöztek el a városból.

Oké hogy az én lányom kezdte, de akkor is..

És hát a James Bond kütyük se a fantázia szüleményei.

Kikapcsolt telefonon is működő kamera és hangrögzítő.

Testhőmérséklet változást jelző távriasztó. Számkódos melltartópánt.

Meg még jó pár okos dolog, de nem folytatom hátha itt lapul valami kis álszent számító bolyhos bugyi vadász.

Nem vagyok paranoiás, de azért kicsit rettegek, hogy visszaüt a múlt.

Igyekszem értelmet szerezni annak az ócska közhelynek, hogy rablóból lesz a legjobb pandúr.

Mert fel-fel rémlik másnapos álmaimban, mikor ifjú koromban egy nagy budai bérház zárt előszobájából izgalommal vegyes rettegéssel hallgattam ki a bájos 18 éves barátnőm csevegését az apjával:

Apu ma kint alszom a Gábornál…. igen nagy csönd

Jaj, Apu tudtad, hogy egyszer eljön ez a nap..

Ok én értem, hogy az isten nem bottal ver..

De annyit üzenek neki is és minden kedves pályázónak, hogy kibaszott nagy csata lesz, ígérem ...

 

 

fullsizerender.jpg

 Újra varrva 2018.10.13

Nos, az van, Hölgyeim ér uraim, hogy nekem sikerült! Sikerült megvalósítanom minden férfi álmát.

Én három különlegesen gyönyörű nővel élek együtt!

Igyekeztem jól megtolni az elejét, hogy mindenki valami durva poligám helyzetre gondoljon.

De ez annál sokkal bonyolultabb és sokkal zajosabb helyzet.

Én ugyanis kérem, mindössze csak egy lányos apa vagyok!

Ez azt jelenti, hogy reggelente igen sok időt töltök a tükör előtt fésülködéssel, és indulás előtt többször cserélek, ruhát mire eltalálom a megfelelőt, nekik. 

Korábban gyakran mentünk pisilni párosban. Idegen helyen, ez még ma is így van, csak én most az budi ajtó előtt állok lesütött szemmel.

Szóval bár külső jegyeim legkevésbé sem utalnak feminin jellegre a nyávogás, a hiszti, a durcáskodás mindennap része az életemnek.

Mert ebben a családi helyzetben semmi esélyed ellenállni.

Porcelán kék szemek tükre 

Rávesz simán minden trükkre

Huncut mosoly szíven szúr 

Lehetsz akármilyen kemény úr

Olvadáspont az a lécci apaaa

Na, ezt nem választja se ásó se kapa

És ezzel semmi baj sincs, míg én vagyok az egyetlen férfi, akire felnéznek, akit imádnak, aki álmaik hőse.

Es nem kerül elő valami kis hímagyú ócska nyomorék.

Nos, a kicsi még csak 8, de a nagyobbik már 13 éves kb. időm sem maradt a felkészülésre

De bevallom eddig sem voltam tétlen!

Alapképzés gyanánt a lőgyakorlatokkal indítottam.

Görögdinnyével kezdtem ma már fürjtojásokat simán eltalálom, akár kettőt egyszerre!

Természetesen a matematika segítségével könnyen kiszámítható, hogy egy erősen terhelt általános iskolai, környezetben milyen valószínűséggel bukkanhat fel valami számító kis tesztoszteron csíra.

Remélem, sose derül ki, hogy pár éve annak a Boti gyereknek a szülei sem véletlenül költöztek el a városból.

Oké hogy az én lányom kezdte, de akkor is..

Nem vagyok paranoiás! Nem vagyok paranoiás, de azért kicsit rettegek, hogy visszaüt a múlt.

Igyekszem értelmet szerezni annak az ócska közhelynek, hogy rablóból lesz a legjobb pandúr.

Mert fel-fel rémlik terhelt álmaimban, mikor ifjú koromban egy nagy budai bérház zárt előszobájából némi rettegéssel hallgattam ki a bájos 18 éves barátnőm csevegését az apjával:

Apu ma kint alszom a Gábornál

Jaj, Apu tudtad, hogy egyszer eljön ez a nap..

Ok én értem, hogy az isten nem bottal ver..

De annyit üzenek neki is meg minden kedves pályázónak, hogy ez egy kibaszott nagy csata lesz, megígérem…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr328031132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása