Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Mika Mekka...

2020.01.03. 16:36 Gaboard

Vol egy évvégi utolsó Budapesti klub verseny és a helyszín az volt, ahol minden kezdődött. A Téma meg volt adva, de csak ott mondták meg és alig egy óra állt rendelkezésre írni róla valamit. Sajnos a versenyen alig vették ezt figyelembe és együtt pontozták az előre megirt és a csak úgy hozott szövegekkel. Ennek ellenére jó volt írni, mondani, ott lenni, velük lenni....

Téma: Az utolsó 10-es év

 

Mi az, hogy utolsó 10- es év?

A legutolsó tízes év eddig a 2010 volt

De lényegét tekintve lövésem sincs mi történt abban az évben.

Nem azért, mert mint Ozzy-nál a sok cucc miatt kiesett a múlt.

Csak ez az idei év volt annyira erős, hogy ma még emlékezni is fáradt vagyok.

De, ami biztos, hogy akkor még nem volt a Slam az életemben.

Erre ekkor még két évet kellett erre várni.

Mi az, hogy utolsó 10- es év?

Lehet így besorolni az éveket?

Ha pontoznám az eltelt éveket érdemeik alapján komoly bajban lennék.

Mert talán azt innerciarendszert, amiben mondjuk 2-3-ast osztanék ki, arra mit adna egy roma srác a Ercsi savanyú rétről, ha azt mondjuk ő élte volna meg?

Vagy a 10 pontos éveim lelki tartalma felérne-e egy világutazó szabad hippi afrikai iskolai építő missziós éveivel?

Mi az, hogy utolsó 10- es év?

Hogy melyik évben kaptam a legtöbb 10-est Slam versenyen?

Ez elég arcos megközelítés lenne, de akkor az a 12- es és igen itt a Mikában.

És igen született minden héten vagy két szöveg

Végtelenül motivált a hely a verseny és ez a közeg.

És nem fáj, hogy ma már nem hiszem, hogy kiállnék velük a mikrofon mögé.

De, ha vissza emlékszem arra srácra, aki akkor voltam csak arra gondolok, hogy minden szó az övé

És csak arra figyeltem, hogy így Is maradjon még ha formai evolúcióm nem is volt mindig tökéletes.

Évekig cipeltem a ragrímek tucatjait és azóta azonnal vissza jelzem a kezdő slammereknek a nagy sánta rutint beismerve. Hisz nem kell senkinek kell lemásolni az én első 4-5 évem hibáit

Pedig, hogy imádtam amikor a:

„Hétfő hozza hetet hihetetlen háborgó hirtelenséggel

Hetet hét húzza hozza a holdat homályos hetykeséggel”

Igen Imádom most is..

Mert ide köt ide köt minden ebbe a földalatti sötét kis kultúr verembe!

Az underground levegőtlen mély fellegvárába.

Tényleg ...

Kérlek tedd fel a kezed, ha hallottad láttad azokat a slammereket, akikkel ekkor, ugyanitt lettünk szerelmesek a szavak szőtte csodába.

Basch, Bock, Pion, tüntető tüntető, Kupa Julcsi, Bokor Krisz, Belányi Öcsi , Kemény Zsófi, Kám4 de nem az....

Mi az, hogy utolsó 10- es év?

Mióta van lehetőség ezekkel a barátaimmal havonta a színpadon állni és végig nézni a sok új tehetséges fiatal fejlődését, azóta minden év tud 10- es lenni alapból!

Minden innen indult és ma csak arra tudok, hogy akkor..

(ének R-Go)

Bömbölve dacoltunk esküdtünk az égre

Nagy nyitott ajtó volt a szívunk bárki beléphetett

Forrásként tiszta volt a szemünk..uuu

Így volt!img_0310.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr515391998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása