Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Batta Slam 2018...

2018.12.18. 18:10 Gaboard

Egy régi felvarrat szöveggel készültem a batta slamre, de a sors közbe szólt így azonnal kellett írnom egy újat!

 

Fiatalon mindig harcban álltam apámmal

Nyilván ez egy alap lázadó kor, én meg mindig is egy alap lázadó voltam

Ha mérges voltam rá úgy hívtam ” hogy mi van blokkos”

Hogy lehet 20-30 évet eltölteni egy üzemi blokkban?

Csak a kényelem, a komfort, meg a kiszámíthatóság mi?

Intézmény függőség!

Én 1993-ban kezdtem el dolgozni, mondjuk úgy a verseny szférában.

Műszaki környezet meg ilyesmi, én ilyen vagyok

95 február 20 pedig a meghasonlás dátuma, amikor én magam is ugyan annál a cégnél, egy üzemi blokkban találtam magam.

Biztos mondta apám belül, hogy na, ugye, bár inkább csak arra gondold, hogy legalább biztonságban tud engem.

De nem akartam elfogadni ezt a helyzetet, munka mellett vállalkoztam, főiskolára jártam, tanultam angolul, és minden létező tanfolyamot és képzést elvégeztem a cégnél és hipp hopp eltelt 20 év.

Ekkor azt gondoltam értem a rendszer működését és visszaigazolásként komoly pozíciót kaptam, végre kiteljesedhettem!

Alkothattam, emberek tanultak tőlem, motiválódtak, a rendszer fejlődött, gépek berendezések születtek, új üzletág, új remény, rengeteg siker.

Vele párhuzamosan új stratégia és új érdekek is kirajzolódtak, a valakinek a régi barátságai és kapcsolatai mentén.

De ebben már nekem nem volt szánva szerep.

Rájöttem, hogy csak most látom át a rendszert valójában.

Mert ugye…

Valaki mindig kell, aki nem ért hozza, de jók a kapcsolatai. Valaki mindig van, aki nem fogja a lényeget, de ő dönt. Valaki mindig lesz, aki a helyetted sokkal jobban tudja…….. eladni, amit te elértél.

És persze biztos le lehet hajtani a fejet és beülni egy íróasztal mögé kussban, de akkor, akkor megint legyen, Na ugye?

Ne haragudj apa, de nem kell többé a komfort, nekem más példát kell mutatnom.

Nem adhatom el azt a tüzet, ami eddig hajtott.

Intézmény függőség, bazmeg ez tényleg szar és a francba tényleg fáj.

 De nem, ez a vég tényleg sokkal jobb lesz kezdetnek, mert szilárd talajról még jobban lehet rugaszkodni és stabilabban érkezni.

Egy másik munka világba, egy másik városba vagy akár másik országba

Emlékeztek?

3-5-10

Mert az okmányirodában azt mondták, hogy az útlevél kiváltása 3-5 vagy 10 évre lehetséges.

Fél éve lüktet bennem ez az információ

23 és fél év után ma volt az utolsó munkanapom!

img_8987.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr6914498980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása