Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Manó slam...

2018.11.14. 14:41 Gaboard

Közeleg az év végi batta slam és lányaim azt mondták szívesen fellépnének ott. Nem kis feladat, de majd kiderül megoldják-e. Nincs elvárás csak ha élvezik akkor legyen belőle színpad...

Együtt: Sziasztok,

Zsófi: Azért lépünk most itt fel, mert Apu azt mondta nagyon cuki lenne, ha mi kezdenénk az estet

Lili: Igen cuki, bár én már legkevésbé sem szeretnék cuki lenni, De Dzsó lehet még az

Zsófi: Szerintem attól még lehetsz cuki te is, tudod, megéri!

Lili: Jó akkor most mi..

Együtt: nagyon cukik vagyunk.

Lili: Sztem dobjuk is ezt a témát vannak itt fontosabb dolgok.

Zsófi: hát igen azok vannak

Együtt: ugyanis mi hátrányos helyzetűek vagyunk.

Lili: Jó nem anyagilag meg ilyesmi.

Zsófi: boldogok vagyunk, mert van apánk meg anyánk

Együtt: DE!....Mi egy szlemmer lányai vagyunk!

Lili: Azért ezt lássátok be nem olyan könnyű élet

Zsófi: Hát nem az!

Lili: Fater folyton magába beszél,

Zsófi: meg a telefonba diktál és írogat.

Együtt: Meg gyakorol, gyakorol, gyakorol….

Lili: Szerintem rém unalmas

Zsófi: szerintem annyira nem, de mire sikerül neki bemagolnia 2 versszakot kívülről

Együtt: a Család már fejből tud négyet!

Zsófi: én amúgy szeretem a slamet! Szoktam otthon én is gyakorolni, Csak elő veszek egy rossz régi mikrofont és megszáll az ihlet!

Sziasztok! Nagy-Király Zsófi vagyok, azért vagyok itt, de hát tudjátok. az élet olyan változó egyszer fent egyszer lent. Vagyis egyszer ülök, másszor állok. szerintetek most mit csinálok, természetesen ülök..

Szóval apám azt mondja legyek színész, de még nem tudom..

Lili: De én tudom, egy ilyen család mellett nem lehetek más csak állatorvos! Legyen majd valaki, aki képes őket kikezelni ebből a kerge marha kórból.

Zsófi: Jaj Lili ne legyél, már ilyen realista arra ott van anyu.

Lili: Még jó, hogy van valaki…valaki aki figyel a családra amíg én intézem a napi legfontosabb ügyeket a TV előtt, a messengeren meg azokon az appokon amikről anyuék nem is tudnak.

Zsófi: Ja egyszerre csajos zene meg csevegés…Just in Viber mi

Lili: Ezt te még nem érted még kicsi vagy.

Együtt: igen mi még mind kicsik vagyunk, meg cukik és igyekszünk nagyon jól viselkedni.

Lili: És persze nem beszélünk csúnyán

Zsófi: mint apu mikor slammel

Lili: Dzsó sztem ennyi elég lesz.

Zsófi: Jó, de mit ígért apu, ha cukik leszünk?

Együtt: Hát egy egy ezrest…hahó fater hol pénz?

 fullsizerender_3.jpg

 

 

Átírva csak egyszemélyre:)

Sziasztok,

Úgy volt, hogy ma este együtt lépek fel a nővéremmel az volt az apu ötlete, hogy az giga cuki lenne, ha így kezdenénk az estet.

De ő nem akar cuki lenni pedig azt mondta apu, hogy ad egy-egy ezrest, ha beadjuk ezt a dolgot.

Én meg nyilván nem hagyom ki ezt kis ziccert

Van az a pénz amiért cuki vagyok, ha kellJ

De szerintem dobjuk ezt a témát vannak itt fontosabb dolgok.

Például, hogy mi hátrányos helyzetűek vagyunk.

Jó nem anyagilag meg ilyesmi.

DE!....Mi egy szlemmer lányai vagyunk!

Azért ezt lássátok be nem olyan könnyű élet

Fater folyton magába beszél,

Meg a telefonba diktál és írogat.

Meg gyakorol, gyakorol, gyakorol….

Lili szerint ez rém unalmas

Szerintem annyira nem, de mire sikerül neki bemagolnia 2 versszakot kívülről

Család már fejből tud négyet!

Én igazából szeretem a slamet! Szoktam otthon én is gyakorolni, Csak elő veszek egy rossz régi mikrofont és megszáll az ihlet!

Sziasztok! Nagy-Király Zsófi vagyok, azért vagyok itt, de hát tudjátok. az élet olyan változó egyszer fent, egyszer lent. Vagyis egyszer ülök, másszor állok. szerintetek most mit csinálok, természetesen ülök.

Szóval apám azt mondja legyek színész, de még nem tudom.

Viszont azt is mondta, hogy itt ma este nagy sikerem lesz és állva, mondom, állva tapsol majd, a közönség akkor felléphetek vele az országos team szlem bajnokságon.

Na hogy látjátok? Van helyem a színpadon?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr7814372159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása