Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

OB OB OB....

2019.10.20. 21:36 Gaboard

A 8. országos bajnokság válogatójára egy korábbi szövegem átiratával mentem, de nem sikerült bekerülnöm a döntőbe. Nehezen tudtam eldönteni mi a nagyobb baj. Ha bekerültem volna és a jelenlegi munka terhelés mellett kellett volna a döntőre komolyát összehoznom vagy ha egyáltalán nem kerülök be. Nem volt mit töprengeni mert valószínűleg a zsűri még tavalyi port érezte a produkciómon, amit már idén nem akart a döntőben látni. Jó üzenet. Felhasználom az átalakuláshoz...

Elterveztem, hogy most egy picit így visszaveszek

Hagyom, hogy lenyugodjon a pulzusom

Mintha gondolatban hátra dőlnek

Megpróbálók úgy tenni mintha nem zavarna, ez az országos beleszarok közöny…

 

Valaki  azt mondta a múltkor, hogy en mindig rá csavarodok egy témára és nem tudom elereszteni

 

Én pedig igyekszem mindig picit jobb lenni

 

Bár van, hogy tényleg néha elragad a flow

 

Tudjatok, két dolgot viselek nehezen, az ostobaságot és a tehetetlenséget

Néha annyira, hogy egekig szökik a vérnyomásom, erősen éles lesz az arc mimikám és van, hogy a szavak végen elnyeli a betűimet a düh.

 

Próbálok mindig egy picit jobb lenni, de ha ezeknek a reflexeknek is ellen állok? 

Akkor, hogy fogok tudni segíteni másoknak is nap, mint nap ellenállni, hogy ne legyen annyi ostoba és tehetetlen ember?

Egy korom béli elismert hétköznapi szókimondónak, aki normál értékrenddel, stabil egzisztenciával él, annak kutya kötelessége, hogy  tiszta, üzenetekkel jelenjen meg a potenciális gondolkodó társai tudatában 

 

Mert tudnotok kell, nem vagytok egyedül! De igen ilyen a zord  valóság 

Pedig de jó lenne, ha csak vicc lenne, 

De jó lenne, ha nem kínunkban röhögnénk

De jó lenne, ha azért röhögnénk, mert ez tényleg kibaszott vicces.

 

De hát hol a vicc vagy hol a tréfa

Ha a hazugság cunamiban pont a te néped a préda

Ütemezetten leépülő iskola és megfojtott tudomány, 

Mond, ha tudsz ezen nevetni, ja hogy belül kínlódsz én tudom ám

Hogy nevetnél szívesen, ha csak vicc lenne az olcsó szádba rágott nyugalom 

De fáj neked is zártkörű álnemesi monopoli, ahol a hazai közvagyon a jutalom

Nevethetnék én is a magasra tört ostobákon - rajtatok is  átlátok - de a mai Slam utan inkább a munkám miatt aggódók meg hogy ne hozzak túl nagy bajt rátok

Pedig tudjátok, ebben az egészben talán pont mi vagyunk csak viccesek, hogy időről időre kiállunk ide és még mindig kurvára CSAK slammelünk róla

Pedig hát ki kéne menni és....

 

Na, igen ez az, amiről beszéltem

Próbálok mindig egy picit jobb lenni

Igen néha tényleg elragad a flow

Mindig igyekszem ennek ellenállni

De azt gondolom, én csak így tudok a hétköznapokban, ennek az egész szánalmas rendszernek valahogyan ellenállni.

Ne haragudj, tudnál adni egy cigit?

Most úgy meggyújtanék valamit ...

df.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr2015242146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása