Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Ökomorfózis...

2019.10.20. 21:29 Gaboard

Zsófi lányommal bejutottunk a Team Slam Ob Döntőbe és oda már szerettünk volna vinni egy társadalmi üzenetet.

G

Mottó:

we stand with Greta Thunberg

D

Sikítás

Elveszik tőlem pedig ...pedig csak most nőttem fel, hogy igazán lássam 

G

Sajnálom kislányom 

Tudod

Mesélhetnék a fákról, az illatos erdökről 

Vagy a dzsungelről, amit még mondjuk még én sem láttam  

D

Lehet én már nem is fogok

G

Mesélhetnék a tenger hihetetlen kékségéről, végtelen hosszú trópusi folyókról,

A gleccserek csodájáról, ami a világ tetején  is képes telet lopni a nyárba

D

Na, Azt legalább már láttam én is tudom milyen ...Lett

G

Mesélhetnék, még számtalan dologról mondjuk a jó levegőről, de mennyire értené ezt bár ki itt a belvárosban?

Pláne az én generációm

D

Nem érti, ne félj az enyém sem

Mi együtt születtünk a soha ki nem fogyó csíkos nejlon zacskókkal,

A pet palackba zárt drága csap vízzel

Mi szívószál nélkül sosem ittunk volna  gyümölcslét

Ja és alap, hogy vigyetek mindennap kocsival iskolába 

G

Bennünk rejlik minden, az okozat és az ok

Persze sosem mi rontottuk el, hanem ti meg ők és azok

Mert vállalni a hibás tettet, 

Az ma csak olyan tettetett divatos önfeláldozás „comming out” mint ez 

Mert a rettegett valóság az a világunkkal szemben való puszta gyarlóság

Mert nekünk minden kell! Minden is!

Bármi az ára

Aztán mehet az összes bele, bele a kukába….. vagy mellé

D

Tegye fel a kezét, aki dobott már el úgy szemetet valahol, hogy aztán nem szedte fel?

Na na tegye fel nyugodtan !!!

Nem veletek van baj, hanem azokkal, akik nem teszik fel a kezüket, de mégis...

Ők hiszik azt, hogy az az egy eset nem számít 

Millióan vagytok, vágod ?!

G

A  földünk történelme tele van jó és rossz változással, átalakulással,  amit a benne szereplő egyének már nem éltek meg

De a leszármazottiak igen

D

Ha a testhőmérsékletem felmegy másfél  fokkal anyám ijedten szalad velem orvoshoz 

A föld átlag hőmérséklete pont ennyit emelkedett 

Őt vajon ki tudja meggyógyítani?

 

 

G

A pénz okozta mérgezésre csak az önzetlenség az egyetlen vakcina 

Hiába győzködjük a pénzt, hogy ne teremtsen érdeket, már elkéstünk vele 

Csak mi maradtunk

Csak mi tudunk gondolkodni másképp 

A politikának már rég nem feladata, hogy jobb legyen bármi,

Csak nekünk, akik látunk, érzünk, félünk ..

GD

miattad...

G

és miattuk

GD

Mi nem tudjuk neked ott belül mitől lesz jó

Lehet tudatosság, lehet akár a zöld a jelszó 

Mi csak annyit kérünk, nézz, magadba, nézz körül 

Értsd meg, hogy világ mitől lesz szomorú, vagy minek örül 

G

Mert nem csak a saját utadon hagysz lábnyomot

D

Apa,

G

Mondjad szívem

D

Voltál ma szavazni?

G

Igen voltam

D

És mi lesz, ha nem változik semmi? 

G

Akkor lehet, hogy nem volt elég

Csak slammelni róla ...


fg.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr4715242132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása