Felkértek egy kiállítás megnyítóra, és mivel nagyon tisztelem az alkotó művészetét szívesen válalltam el...
Hölgyeim es uraim!
Kérem, jöjjön közelebb mindenki
Különösen az, akinek van, mondjuk adidas cipője
Esetleg valakinek Nike?
Szívesen néznék a szemébe annak, aki vásárolt már a Westedben vagy a Camponában. Hét akkor kérem, jöjjenek ide önök is!
Közelről is megnézném azt, aki netán a CBA-ban a Spárban vagy az Aldiban szerzi be napi betevőt!
Megkérdezhetem, ki milyen autóval jár?
Suzuki, Audi, BMW?
Ha volna rá keret Monet vagy Manet képet vennének befektetésnek?
És miért?
Miért beszélünk állandóan ilyen fantázia nevekről?
Az megvan, hogy ha azt mondom mirelit mindenki a fagyott élelmiszerekre gondol, sőt a nagymamák minden hűtött cuccot így hívnak.
Ezzel az erővel hívhatnánk minden festményt, amin esznek Leonardónak vagy minden sportos napszemüveget Oakley-nak!
Belénk égett szavak határoznak, ismert jelekkel teli az élet
Jóval, rosszal párosított, színek, formák s úgy rendezi a képlet
Hogy a megtapasztalt élmény legyen legközelebb az alap
Ha meg látom kiírva, hogy McDonalds a szám rögtön másképp harap.
Egyszerre emészt fel minket a márkanév és ad irányt, hogy megtaláljuk, ami nekünk jó es fontos!
Na és hát valljuk, be ezért vagyunk igazából ma itt és beszélek erről pont most.
Mert belém égett a stílus, belém égtek a formák, amikre csak a kreativitás hat és nem a mindennapi trend
Én, ha falakra nézek olyan képeket látok, amik mind egy személyre összpontosulnak és ez mar nekem egy örök brand
Repkedő manókbòl lakfilces egyedi színes vonalak, bármit megformáló szél futta fák és sapkák,
Amik képesek szimbolikus pici világba sorolni mindent, amit az alkotó megél és lát.
Ez a jelenség már biztosan fenn marad, most még csak nekünk, lokálpatriótáknak, de a világ is szép lassan felfedezi majd magának milyen érték született a három kemény árnyékában és lett önálló, őszinte kitartó és mindenkit felvidító élmény!
Anya láttad azon a képen azt a kis madarat?
Nézd az ott egy pici kutya!
Ez Egy autó, de jól néz ki.
Ha ezt a természetes hangos alapzajt lehetne marketing csomagba pakolni, mit írnánk a papírzacskóra?
Mi lenne a márka neve, amire büszke, aki megélte?
Szerintem ma itt, akik vagyunk
Feliratok nélkül is pontosan tudjuk
Es ha most segítetek, hangosan ki is mondjuk.
Hogy a jelenség a márka a brand védő neve nem lehet más Csak az a valaki,
Akit úgy hívnak, mondjuk ki együtt
Ő a Varga Laci
Csak ezt, fémjelet nem menő fényreklámok hirdetik, hanem Laci saját belső valója itt a falakon képein keresztül!
Köszönöm