Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Maradtam...

2019.10.20. 21:03 Gaboard

Végülis egy trilógiává nőtte ki magát életem forduló ezen pontjának esemény sorozata slam oldalról. Ezzel talán le tudom zárni ezt az egészet és minden mehet tovább..

 

Igen végül is elindultam én is Angliába

Valójában hülyén hangzik, de sosem érdekelt ez a vidék.

Én egy ilyen furamediterrán gyerek vagyok, aki napos tengerpartokat legalább úgy imádja, mint a havas hegytetőre oda karcolni a snowboard nyomát.

De a ködös Albion marhára nem vonzott soha.

De a LinkedIn itt dobta fel a legélhetőbb munkákat és csak ezt az idegen nyelvet beszelem.

Elindultam Angliába pont mikor megingott a brexit mogorva rideg arcán a konokság.

A reptéren fiatalok, családok, szerelmek, barátok , sok kisgyerek és csecsemő, zajosak.

Mint mikor gyerekkoromban anyám busszal ment munkába és közben engem beadott a bölcsibe.

Útban a munka fele. Mert dolgozni kell, és ahhoz meg utazni. De abban az időben nem kellett ilyen messze. Apróságok minden zaklatott rezzenése valójában a szüleik kisugárzott nehezen meghozott döntéseit bírálja.. Elindultam Angliába most ugyan már kicsit nyugodtabban, a jövőképem nem oly sötét.

De nemrég még Úgy akartam elindulni, mint még senki.

Azt akartam, hogy lángoljon, utánam minden Pusztuljon, ami ellenem és a normál élet ellen tesz. Vesszen távolba minden, ami ingoványosra mosta mindennapi lépéseink nyomát És igen rohadjon meg mind, engem már nem érdekel, kiváltom az útlevelem nem 3 nem 5 hanem 10 évre és hát és tudjatok mit? basszátok meg!

A társadalom legkisebb és legértékesebb csoportos egysége a család!

Az általuk létesített szimbiózis a benne elő egyének számára létfontosságú.

Hiába tudsz dönteni, hiába vagy képes bárhol megharcolni az igazadért már nem csak magadról döntesz, már nem csak Te számítasz

...Ha egy héten belül új munkát kapsz itthon, ha a kezedben a lehetőség hogy mindent újra összerakj, ha minden barátod marasztal, akkor nézz a családod szemébe, és úgymond hogy: basszátok meg!

...Szóval tényleg elindultam Angliába

.Meglátogattam azokat a barátaimat, akik igen rég kint élnek és szívesen megmutatnák milyen alternatív hazát építettek máshol.

Ittunk pár italt és gyakoroltam azt az egyetlen idegen nyelvet, amit ott kint úgy fest csak valamelyest beszélek.

Az megvan, hogy egy család vívódik?

Minden ráébredést követően azt mondja: ezt még megoldjuk valahogy most még minden rendben.

Még lehet minden rendben.

Tudjatok sohasem a vívódás a lényeg, hanem a megérkezés...

 

egyesult-kiralysag-750x400.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr1915241990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása