Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Kicsi csoda...

2019.10.20. 21:40 Gaboard

Kisebbik lányom színpadi képességei már korábban is igen komolyan előrajzolódtak már. Ennek vonalán élesben is kiderült neki való világ lehet a színpadi élet. Együtt indultunk a Team Slam Ob. selejtezőjén ahol óriási sikert aratott!

A

Látod, kislányom ők itt a közönség nagyon rendes emberek! Köszönj szépen a bácsiknak, néniknek!

D

Csókolom bácsik, Nénik!

A

El kell mondanom, hogy Zsófi lányom nagyon tehetséges és igen határozott jellem. Ez már látszott egész pici korában, ugyanis már 18 hónaposan szoba tiszta volt és 20 hónaposan mondatokban beszélt!

Ugye angyalom?

Igen apu 

A

Rendkívüli jövőt szánok neki. Természetesen a legjobb iskolákba küldöm, nyári táborokban zeneelméletet, nyelvi képzést és sok modern dolgot is meg tud tanulni. Például hatékony kommunikáció vagy magas szintű számítógépes ismeretek.

Ugye milyen jó lesz?

D

Igen apu biztosan nagyon csodás lesz bólogató kocka gyereknek lenni.

Tuti  hasznát fogom venni majd abban a nagybetűs életben!

A

Ugyan már kislányom tudod te mit jelent a karrier?

Hát az olyan dolog tudod, hogy....

Mint mondjuk …

Mint mondjuk, ami apa főnökének van. Igazából lövésem nincs, hogy szerezte, de marha sokat keres vele. Szerintem egy olyan neked is nagyon jó lenne!

Úgyhogy nincs más út, csak amit szüleid szánnak neked!

Hidd, el mi csak jót akarunk!

Még hálás egyszer leszel ezért!

D

Persze, hogy jót akartok, de kinek?

Belém vetett jövő hited, kudarcból nőt, vágyálmod 

Megégetett örökséged, ugyanúgy sző rám átkot

..mint rád.

A

Jaj, kislányom micsoda szavak ezek kitől tanultál ilyeneket?

Itthon biztos nem!

Szerinted miért dolgozom ki a beleimet, na, miért? Csak értetek!

Csak, hogy nektek jobb legyen, mint apádnak!

És különben is, amíg az én kenyeremet eszed azt csinálsz, amit mondok!

Még ilyet!

D

Hát persze nem gond fater, ha szeretnéd, leélem még egyszer a te életedet, 

ha akarod. Csak úgy, hálából, mert vagyok!

A

Tanulhatnál egy kis tiszteletet, ha már apáddal beszélsz!

D

Tisztelet?

Kérlek, segítsetek lécci megértse végre!

Háromra kiáltásuk együtt:

Vedd, már észre mások vagyunk!

Figyeljetek!

1.2.3

Vedd, már észre mások vagyunk!

 

 

 

Abrakadabra pricc pracc prucc

 

Nézzük, mi van?

Focizni elküldtél, pedig lány vagyok

Ok nem gond, hisz szeretlek

Ja hogy nem ment mikor kicsi voltál 

Szerintem az csak neked pech

 

Hogy neked a színész nem keres jól 

Ok nem gond, ha így látod 

De a sorsomról szeretnék én dönteni 

És nem, úgy ahogy te elvárod

 

Anrakadabra pricc pracc prucc

 

A

Álmomban egy család voltunk apa anya gyerekek 

Együtt mentünk fel a dombra bármennyire meredek

Kéz a kézben húztuk vontuk akármilyen nehéz is

Egymás gondját terelgettük egészen a hegyéig 

 

De ha talpra áll, de ha önálló lesz, mennyire lesz hatásom, 

Aggodalmam toljam túl vagy hagyjam mászni magától 

Dilemmában élem le mindanapjaimat, hogy mikor jó az ősi bölcsesség vagy lehetek e bátor

Hagyni kéne? Csinálja egyedül? Mert talán abból tanul, amit az élet néha napján reá tol? 

 

D

Nézd fater az fontos dolog, hogy segíts nekem felnőni 

De ne felejtsd el én egyedi tervezésű,  limitált szériás, világmegváltó kaleidoszkóp vagyok! 

Hagyd, kérlek, hogy magam ragyogjak

 

A

Szabadnak lenni 

D

Szabadon felnőni 

A

Szabadon érezni 

D

Szabadon gondolni 

AD

Születésétől az elmúlásig 

A

Legyen ez mi értelmet ad, lehessen teljes az egész élet

D

Apa! Mielőtt döntenél, az én sorsomról nézz, magadba kérlek 

 

 f.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr7615242104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása