Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Korvonalon...

2015.09.15. 14:41 Gaboard

 

Szevasztok

Tudjátok, kik vagytok?

Hát a kortársaim. Ami azért vicces, mert a korátlagnál simán 15-20-al több vagyok és van, aki mégis ugyanennyivel nálam több.

Mi az alkotás és a közös érdeklődés szemszögéből vagyunk egyek, egy korúak

Érzed, hogy elvésznek a különbségek, érzed, hogy elvesznek a címkék, a származások, csak azért mert ráfonódtunk egy a kor adta közös nevezőre?

Mint mikor nincs szél és szükség van pár lendületet adó evezőre, mert oly kevésen állnak mögénk és teszik a tenyerüket az elmozdulás érdekében a mozgató erőre.

A kattogó klaviatúra a mi csapásszámunk, az elmondott szó hullámai viszik előre a ladikot, meg a Szkárosi tanár Úr zaját és tartunk a strófák viharából a nyugodtabb Simon vizek irányába. Ha nem jön a változás szele, akkor is kitartunk a cél felé, hogy eljussunk végre Indiánába, mert meg kell fejtenünk, hogy lett a kezdet. A mese szerint túl az Óperencián írták az első sorait, tudjátok a Süveg hegyen is túl.

Hát akkor húzzunk bele kedves kortársaim, mert ebben az országban egyre nehezebb az irodalom előre jutása. A víz ingoványos pocsolyává változott és úgy nyeli el lassan a lendületünket, mint Atrejut a bánat mocsara.

Ha nem vágod ki volt, nem azt jelenti, hogy nem vagyunk kortársak, hanem csak azt, hogy én régebben voltam gyerek és hiszek a végtelen történetekben.

Hiszem azt is, hogy Isten dadog és a zárhangjai miatt a történelem meg ismétli önmagát.

És néha Csi csinál olyat, mostanában, amit kényszeredetten a múlthoz hasonlítok.

Mert a nemzedék az nemzedék

Mert, ha azt mondom egy estén a gyerekeknek, hogy Osváth, Kaffka, Juhász

Az unokám mit mond majd?

Horváth, Tengler, Pion?

Ha azt kérdem tőlük Tamási, Zelk, Móricz?

Az unokám majd erre az mondja Basch, Bock, Bárány?

Mert a nemzedék az nemzedék

Ha végül rávágom, hogy Babits,Weöres, Radnóti?

Vajon ő miket sorol majd fel… az Slam OB 2015-ös döntőseit?

Bárki, aki nem így érzi és ellen érvekért kutat, iggye el, hogy mindig lesz egy irányadó nyugat.

Most is van, nézzetek körül…  ne rám nézzetek.

ÉN csak annyira vagyok kortárs, hogy a nagyobbik lányom Lili a kisebbik Zsófi és bármilyen kemény sem István sem író nem vagyok, de nyilván boldog, mert itt vagyok...

kortars-magyar-irodalom-otthon-es-az-iskolaban-1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr547750292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása