Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

torkig...

2015.01.15. 09:01 Gaboard

Kíváncsi vagyok kinek megy át az érzés, az üzenet. Nem direkt csomagoltam ennyire be, csak kb így érzem.

 

Kecmergés

 

Vágyom a reggeli napfényt!

Jó lenne, ha az hasítana ketté.

Vágyom az érzést, ami szeretettel és jóindulattal döfi át a szívem.

Vágyom a békét, ami meglassít, leragaszt és nem hagy futni.

Arcomra karcol ráncokat a sok cikázó nem várt kósza behatás.

Kapcsolatok belső tudatlan áramlása súrolja a kedvem, dörzsöli le a türelem és megértés hámréteget.

Szembemegyek saját elveim határai diktálta tűréssel.

Kifordítom valómat és méltatlan vitákba merülve kiáltom világgá fájdalmamat.

A megosztott, megtévesztett, határozott, eltökélt megnyilvánulások fojtó hulláma csap át a pillanataimon és attól rettegek, hogy közeleg az éj, a sötét és a világítótorony pislákoló fényei bele olvadnak a csillagok távoli látványába.

Aggódom, hogy reménytelenné válik a part.

A part, ami száraz tiszta nyugodt és melegen tart.

Minden apró szemcséje harmóniát tükröz és pici részeinek szimbiózisa a vágyott álom, ami a végtelen kapálózásaim miatt a nyakamon és arcomban lüktető pusztító kilátástalan tenger sós és keserű mérhetetlenségével sújt.

Már kedvem sincs kádban fürdeni!

Az ellazult merüléssel is torkig vagyok. Asszociált kísértés szorítja a nyakam, s azt látom, már semmim nem látszik ki, csak a fejem.

Csak a fejem, a tudatom, az agyam s abban már nem vagyok teljesen tisztában, hogy a lelkem mely vonalon van elrejtve bennem, de vágyom, hogy még túlélje a nyomást.

Ijesztő a mozdulatlanság, hogy bármit gondolok, akárhogy zavarom meg az uralkodó víz erejének felszínét, mégis ellepi, elnyomja a testem.

Hiába tudom, hogy jobb lenne a zuhany tisztító ereje, de nem tudok felkelni, kényelmemből kitörve megmozdulni, vállalni az elcsúszás veszélyét és felszabadítva magam kiemelkedni a kínzó közegből.

Kevés csak álmodni a folyó víz dinamizmusát.

A mozdulat, elhatározás és cselekvés nélkül nem marad más, mint a szabad felfrissült test vágyott homálya.

Pedig ez a víz már csak nem is langyos.

Ez a közeg már annyira mocskos, hogy ha tovább viseljük a lelkünk is szennyezett lesz a bűntől, amit a tétlenség ró ránk.

Belefáradtunk vagy csak egyszerűbb mindig belefeküdni ebbe az előkészített, opálos, mások által lelakott medencébe?

Ha ez így megy tovább, a sírunkon lesz csak gyászízű vörös zuhanyrózsacsokor, de már nem lesz lelkünk, hogy érezzük az illatát!

 droppedimage_5.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr747075689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása