Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Vissza a sorba...

2014.08.25. 10:54 Gaboard

Megint jól kimaradtam a slam estekből, de nagyon húz vissza a vonzása. Igyekszem hát újra alkotni.

 

Kínpadon vagy színpadon

Rommá gyűrt szélű szöveget morzsolgatva a kézben álltam nemrég ott szélen

Megnyugvást csak percekre nyertem mikor egy-két szövegen elmerengtem, utazgattam.

De a taps hangja azonnal felébresztett és újra visszarajzolta a gyomromba a rezgést.

Elképzeltem egy percben százszor ezt a kezdést, ahogy majd ide kijövök és elkezdem mondani, hogy...

Rommá gyűrt szélű szöveget morzsolgatva a kézben álltam nemrég ott szélen

 

Igazából nem tudom melyik a jobb szitu. kabátba érkezni télen vagy szandiban csoszogva feljönni ide.

Fülledt levegő öleli körül a nyakam és minden tévesztett sort megelőzve

szorít egyet rajtam az a ritka levegő, ami itt kering körülöttem. Az előbb még nem éreztem pedig…

Rommá gyűrt szélű szöveget morzsolgatva a kézben álltam nemrég ott szélen

Olyan volt mintha hátba rúgtak volna, úgy ugrott a szívem, mikor kiderült én jövök.

Gond az, hogy bármikor húznának ki a kalapból, se tudnék jókor jönni.

Nyilván elsőnek rossz lenni, az utolsó szerencsés a jó hangulat miatt, de már akkor a zsűri kezd önkritikát gyakorolni, a hallgatóság egy része meg már fáradt.

Egy jó szöveg után következni meg átok és ma egy se volt gyenge… ti amúgy régóta jártok, ide?

Én azért igyekszem, csak ritkán lehet látni, mert…

Rommá gyűrt szélű szöveget morzsolgatva a kézben álltam nemrég ott szélen

Most pedig itt állok veletek szemben és életem rettegett pillanatával küzdök, amikor ennyien néznek rám. Ezer tekintet súlya terhel.

Pedig valóban, ha őszinte akarok lenni, ez hergel, ezért ültem le este írni, hogy e pár percet ne kelljen csak úgy nézőként, eltitkolt szövegekkel a zsebemben valahol egy széken kibírni. Inkább…

Rommá gyűrt szélű szöveget morzsolgatva a kézben álltam nemrég ott szélen

Most pedig testemben adrenalin pereg, mert egyedül vagyok s közben meg, dehogy.

Idegen világ ez pedig már két éve otthonom, vagy csak hazajárok, nem tudom.

Ám alkalomról alkalomra elmondom, hogy csak ez a hely az, ahol élesebb lehet a szó, mint a penge, ahogy mindenki nyitott a ki nem mutatott szeretetre.

Ahol a színpad mögött havi kétmondatos kapcsolatok köteléke védőhálót sző, ha kudarcba huppansz és ránt ki a kátyúból a lelked a mélyén gubbaszt.

Igazából én sem értettem ezt az egészet, mert…

Rommá gyűrt szélű szöveget morzsolgatva a kézben álltam nemrég ott szélen

Szóval ha érezni akarod , te se álldogálj tovább ott, gyere ki és mondjad!

 fotó_2.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr296633129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása