Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Batta Slam Kicsi Dzsóval...

2019.11.30. 18:24 Gaboard

Megy tovább az álomvágta. Kicsi Dzsónál már alap elvárás, ha Battán slam van, neki fel kell lépni. Igyekeztem az idő múlásának általa elindított témáját jól feldolgozni. Nehéz a szöveg, de már nagyon ügyes, így bízom benne jó lesz minden...

 

Sziasztok

El sem tudjatok képzelni mennyi vártam ezt az estét.

A Team Slam ob óta nem álltam színpadon és lehet vicces, de hiányzott.

Annyi szeretet kaptam, hogy azt el sem tudtam korábban képzelni.

És igen tudom, én még nem vagyok igazi slammer,

Mert nekem még apu kell, hogy ki tudjak állni.

De ez nem tart örökké,

Már fonja az elmém,

Oly szép gondolatok

Véget nem érő folyamát

Bár volna ma mentség,

Hogy én mondogatom,

Égre felérő szólamát

Az estnek, amivel megfosztanám a világot a szomorúságtól,

Hogy haljam, ahogy perceg ujjam alatt csettintésre elmúlt percek sokasága.

Vágod miről beszélek?

Hogy az előbb jöttem fel a színpadra és jópofiztam itt az ob-ról,

De már az is pont úgy csak múlt

Mint ahogy az a rímes rész az előbb a szövegben, olyan hosszúra nyúlt.

Fel fogok nőni!

És ezt a pillanatot, ezt az emléket viszem magammal,

Ahogy nézek rátok a színpadról és ti meg csodáltok.

Nektek ez múló szösszenet, de ha összevetjük az én eddig leélt kis életemmel,

Nekem ez hozzátok képest akar heteket megtestesítő élmény,

Mintha egy színpadon nyaralnátok egy hétig!

Tegye fel a kezet, aki emlékszik egy szép gyermekkori nyaralására?

Na, látjátok!

Ez ugyan az csak az én bőrömön az izgalom a bronz olaj,

Az arcom pírja nem a napsütés

Izzadok a reflektorok árnyékában

És száraz a torkom pedig az előbb ittam!

Útra keltem vágyakozón kézen fog a szeretet

Fogok szólni, ha úgy érzem, engedd most a kezemet

Nekem ez még csodavilág, nekem ez meg puha álom

De úgy érzem, hogy ez az irány s a boldogságot megtalálom

A megélt percek mondatának boldog szava a mindig jó

Bár a szövegemet apa írta, de a szív mögötte Kicsi Dzsó

vg.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr1015331992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása