Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Szeva Pécs...

2012.10.15. 22:26 Gaboard

Pécs a Slammerek vidéki fellegvára, és holnap oda látogatunk egy kellemes verssel teli estére! A versenyben a megadott téma a "hanyatlás"! Magamtól biztosan nem választottam volna ilyen depresszív témát, de majd csak kiderül mit szerettek volna kifejezni ezzel a szóval! Én minden esetre beszálltam a buliba és megírtam, amit ez kihozott belőlem!

Hanyatlás

 

Ha kedved borús és urrá lesz rajtad a depresszió, az hanyatlás

Ha lefekszel nyári estén a fűbe, hogy csillagokra csak hanyatt láss

Az talán segít, hogy az égi dimenzióban ne mást, hanem magad lásd

 

Ha egy ország nem képes a saját népét már motiválni, az hanyatlás

Ha valós okát keresed a bajoknak, arra azt mondom csak, hagyjad más

Mert mikor Jézust kellet volna megmenteni a nép azt kiabálta Barabás

 

Ha egy kapcsolatból kilépni a legegyszerűbb megoldás, az hanyatlás

De valóban kegyesebb megoldás a gondokban magára hagyatás?

Pláne ha eddig az élet termeszvárában ő volt az igazi hangya társ

 

Ha már a kor meglassítja tested, fáj a puszta jelen, az hanyatlás

De ha szeretetben éltél nem bánod a végét, hisz marad más

Ki rád gondol, mosolyog majd, s nem nyomasztja a fanyalgás

 

Ha nem vígasztal a szó, nem boldogít, amit alkotsz, az hanyatlás

S ha úgy érzed az élet szép dolgai elmúltak, és ez nem nyavajgás

Gondolj arra ami jó volt, amit a sors beléd vésett, mint szép faragás

 

A hanyatlás az hanyatlás nincs pozitív formája

Mint mikor lejárni látszik a világ ébresztőórája

Valami egyszer fenn tündökölt, de már feladta

Mert korábban az értéke a jelenlegit meghaladta

 

Nem tudod elrejteni létét, ha nem beszélsz róla az csak tagadás

Mert a jónak a rossz a fontos, fellendülésnek meg maga a hanyatlás

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr414850976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása