Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Továbbra is hattok rám...

2012.06.04. 20:16 Gaboard

 A Battai Slam Poetry verseny után volt egy workshop, ahol kicsit bele tudtam érezni a valós verselős műhelymunkába! Tetszett a szabály a szabálytalan világban. tetszett a közösség! És a végén egy valós produkció csomag részese voltam, ami jó keretbe tette nekem ezt az egész élményt.

 

Kb. így maradt meg:

 

 

Mérföldkő

 

Úgy éltem meg az elmúlt időt, s az éveket,

Hogy néha napján hajlítottam csak rímeket.

Néha igen gyengéket néha meg szépeket.

Volt, hogy a szívem hölgye nyert el pár ékes gondolatot

 Máskor gyermekem az óvodába szavalt tőlem pár mondatot

 De sosem tartottam soraim különlegesnek,

Csak tudtam hogy ezek nekem jól esnek,

Az emberek meg csak úgy lesnek.

Mert ha van kedvem, vagy ugye úgy mondják ihlet,

Könnyebben találok rímes szavakat, mint mások szóviccet,

De eddig elajándékoztam vagy elhagytam szinte mindet.

Nem gondolkoztam rendszeren s formán,

Leírtam, amit csak gondolok jóformán,

És jól jött ki ha épp rám tört a jó formám.

Feszültem pár alapszabályon,

Agyaltam sokat a szótagszámon,

Meg azon kinek és miért szánom.

Ám valami közbe szólt a verselési varázsnak,

Előtűnő pár szójátékos internetes parázna,

Akár az őszi traktor húzta merőleges barázda,

Hallgattam a szavak hozta szabadságot,

A felismerés bevallom eléggé arcon vágott,

S kezdtem csodás más színben látni a világot.

Elhagytam az összes unott kötöttséget, 

Ami eddig az évek alatt kissé belém égett, 

S a soraimat átfaragva vettem az egészen elégtételt.

Leírtam ömlesztve minden kényes gondolatot, 

Ami az új stílusommal azonnal máskép hatott,

Belső egyensúlyomban nyomban rendet is rakott.

Élveztem a szóbőséget, a haragomból írtam regéket,

Volt, hogy a társadalom a betűimből rakott máglyán égett.

De még mindig csak magam voltam,

Minden írtam, de el sose mondtam,

Pedig minden szótag egy pici belső sóhaj,

Mondták is, és tudtam is ez egy élő műfaj,

Lehetnék e világban tán egy ismeretlen új faj?

Meg kell tudni, illeszkedik e máshoz van e köze az egészhez

Meg kell futni, kinek tetszik bárhogy hat e közben a személyre

Meg kell gyúrni, kitekerni már most, ha nem őszinte remény ez

Meg kell húzni kifejleszteni tán ott ahol ez örömöt eredményez


S lett a napja mikor bolygók együtt álltak,

A szó ősapja, meg fia egymásra találtak

S a rímek slam királyai színpadra álltak.

Mint elveszett kalandor vártam a soromra,

Ügyelve remegő lábamra meg a karomra,

A tér meg várt az el nem mondott dalomra.

De meg lett a fordulat,

Célba ért a gondolat,

Feldobott a hangulat

Sokan vették értéknek topogó lában és remegő hangomat.

Nem voltam boltos még a slam boltjának pultja mögött,

De már kaptam egy ajándék kupont, ami most már ide kötött

Direktre fűződtek a legértékesebb szálak,

Érkezet pár fontos és hasznos bírálat

De rájöttem, hogy a földön igen színes ez a rím tárlat.

Ki gondolta volna, hogy a versek mögött mérnöki matek van

Hogy ott van a ritmus a dallam minden leírt szavunkban

Miként formálódik a gondolat helyesen versé az agyunkban.

Azt gondolom megérkeztem, de mennem kell tovább

A lecke fel van adva nem érhetembe azzal, mint korább

Érzések ötletek cikáznak bennem egyre durvább és durvább

Már látom hol az a szint, amire lehet büszke ki ír manapság

Hogy ebben a műfajban egy stabil mag van az a szabadság

Ha pedig azt hiszed ettől megijedek? Csak hogy tudd ez badarság!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr724565524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása