Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Mindennapok harca..

2018.01.20. 14:39 Gaboard

Eredendően a Gödöllői slam Lázadás témájára íródott szövegként kezeltem, de annyira sokat mutat belőlem, hogy valószínűleg több helyen is el fogom mondani...

 

Úgy gondoltam most egy picit visszaveszek

Hagyom, hogy lenyugodjon a pulzusom

Mintha gondolatban hatra dőlnék

Mintha nem zavarna, a beleszarok közöny

Csenge azt mondta a múltkor, hogy en mindig rá csavarodok egy témára és nem tudom elereszteni

Én azt tanultam, hogy a visszajelzéseket meg kell érteni, be kell fogadni, feldolgozni és a javunkra fordítani

Én pedig igyekszem mindig picit jobb lenni

Bár van, hogy tényleg néha elragad a flow

Tudjatok, két dolgot viselek nehezen, az ostobaságot és a tehetetlenséget

Néha annyira, hogy egekig szökik a vérnyomásom, erősen éles lesz az arc mimikám és van, hogy a szavak végen elnyeli a betűimet a düh.

Próbálok mindig egy picit jobb lenni, de ha ennek is ellen állok?

Hogy segítek ellen állni a hétköznapi támadásoknak, amik miatt egyre több az ostoba es a tehetetlen ember.

Egy korombeli elismert, de hétköznapi szókimondónak, aki normál értékrenddel, stabil egzisztenciával él, annak kutya kötelessége, hogy ép ésszel tiszta, gondolatokkal jelenjen meg a potenciális gondolkodó társai tudatában.

Egyrészt hogy tudjak nincsenek egyedül, másrészt erőt merítsenek a bizonytalanok meg, hogy igen ki mondjuk együtt, ez sajnos valóság, nem valami ócska vicc!

Pedig de jó lenne, ha az lenne, ha nem kínunkban röhögnénk, hanem mert tényleg kibaszott vicces.

De sajnos semmi vicces nincs abban, ha napról napra többen hiszik el a központilag skandált hazugságot

Semmi vicces nincs abban, ha az oktatás szintjét letolva csökkentik a tisztán látáshoz szükséges kompetenciát

Semmi vicces nincs abban, ha nyugalom vágy hamis komfort érzetében ringatnak egy nemzetet es ellopjak mindenét

Semmi vicces nincs abban, hogy aggódnom kell a munkámért, miközben ezt előtettek kimondom

Mert hát ebben az egészben talán pont mi vagyunk csak viccesek, hogy még mindig csak beszélünk róla

Pedig hát....

Na, igen ez az, amiről beszéltem

Próbálok mindig egy picit jobb lenni

Igen néha tényleg elragad a flow

Mindig igyekszem ennek ellenállni

De azt gondolom, én csak így tudok a hétköznapokban ennek az egész szánalmas rendszernek valójában ellen állni

Tudtok adni egy cigit? Most úgy felgyújtanék valamit ...jöttök ?

 

35kj9vb1fw1y.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr4013590225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása