Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Tapsoljatok....

2015.11.13. 13:05 Gaboard

A klub belső atmoszférája és összetétele egy kicsit megváltozott az utobbi időben. Kezd elválni könnyebb műfajként a slam vagy spoken word, mind gyorshatású hangzatos, már-már csak vicces jelleg és a művészi elemeket tartalmazó számomra magasbban jegyzett slam és poetry elegy. Kirándultam az előbbibe picit és lett némi konklúzió...

Tökéletesség

Azért jöttem, hogy elmondjam nektek, tökéletes vagyok!

A jóisten ismét tökéletest alkotott, már ha… az volt a célja, hogy itt álljon a színpadon egy szép darab kopasz marha.

Na de tényleg lehet-e tökéletesebb alkotás annál, amikor valaki valami egyedit készít?

Nézzük meg mondjuk Bob Marley-t, milyen tökéletes frizurája volt.. hmm

Na, olyat még egyszer létrehozni az nem nagydolog

De itt vagyok én.. higgyétek el ugyan annyi hajat adott, csak szépen elosztotta testemen, hogy csak oda jusson ahol Marley-nek egyáltalán nem volt! Na, ez azért az komoly performansz higgyétek el!

Meg-meg, láttatok már mosolygós fogkrém reklámokat, na, az a fogsor típus ott a plakáton, na, az a mainstream!

Képzeljétek mit szívhatott, amikor az enyémet tervezte? DE tökéletes és egyedi lett

De nem csak én a világ is mennyire tökéletes!

Ha fiatalon volna pénz bulira, kocsira meg nyaralni, utazni az annyira szimpla sablon lenne.

Mekkora tökéletes sztori gyár úgy bebaszva lenni egy egész nyáron át, hogy egy vasad sincs?

Tökéletes lett a mai politikai helyzet is nem?

Azt hogy az erősebb kutya baszik az nem egy extra dolog.

De, hogy egy törpe pincser úgy dugjon torkon egy egész falka magyar vizslát, hogy azok még levágott farkukat is csóválják, hát azt lássuk be, na, az a tökéletes projekt.

Ugye milyen csodás dolog a tökéletesség?

Tökéletesen szórakoztok? Tegye fel a kezét, aki igen. Ez tényleg tökéletes.

Hát tökéletes az is, hogy az elmúlt pár szövegemet is annak jegyében írtam, hogy megfeleljen a klub elvárásainak. Bohócot csináltam magamból, kifiguráztam a világot, ma még majdnem obszcén is voltam

És ez tökéletesen sikerült. Tapsoltatok, ujjongtatok helyezéseket kaptam.

Abban már tudjátok, nem vagyok biztos, hogy a slam-nek is ez a tökéletes. Gondoljatok csak bele!

Kedves zsűri a kezedben a döntés felelőssége, pontozzatok!

Pontozzátok le, mi a dolga a slam-nek, mennyire legyen művészet, mennyire legyen hangos és mennyire szórakoztatás.

Közben azon is gondolkozzatok el, hogy mi ma a slam konformizmusa? Lehet, hogy pont ez?

Ébredni kell hozni az újat, pörgesd, fel ne mindig azt fújjad,

Amit már hallottál százszor, nem áll mindenkinek olyan jól ugyan az zászló.

Ha bezárnának, egy verembe maradna még ötlet? Tudod ott fent. Ott legbelül mi lenne a trend?

Ez az egyetlen műfaj, amibe kurvára nem kell a rend,

Csak te kellesz, és nem kell semmilyen izmus, nem azon a ponton forr. A legyen már újra hitvallás a non konform!

Ti meg kedves közönség tapsoljatok-tapsoljatok, hisz ettől lesz ez az este olyan valóságos és tökéletes!

 

 img_6178.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr218075868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása