Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Menő mi?

2014.10.22. 09:48 Gaboard

Az OB selejtezőn járva éreztem magam kicsit furán pár szöveg esetében. Úgy tűnt nem azért születtek, hogy mondjanak valamit, hanem hogy illeszkedjen a nagy egészhez valahogy. Ezért történhetett a közéleti témákban az hogy egyezőségek voltak már már zavarba ejtő hasonlóságok és jó pár bevált mások által ismerté tett szófordulat, utalás. Most akkor ez a slam dolog annyira kitört az underground-ból még akár divat is lesz belőle?

 

Slam a Trendi

Szentély, atmoszféra, légszomj

Szorító belső, rezgés, vibráló levegő

Izgalom, sorrend, szerencse vagy bal?

Hangulat, taps, felszabadult öröm

Izgalom, sorrend a kalapban, resssszketés

Szólítanak, menni kell, adrenalin

Belső remegés, lassulás, nyugodt csönd, üzenet

Szemtől-szembe, közönség, erő, kölcsönhatás

Érzések átadva, utolsó sor, boldogság, taps, érintések, jóleső közösségi elmélyülés, megjöttem

Nálad mi van ma mérlegen?

Őszinte gondolatok az egyik serpenyőben, egy jó magyar ország fikázás a másikban, némi lesújtó tini kilátástalansági sablonnal fűszerezve.

Pár visszatérő kezdet strófa! Igen, gyakran voltam.. leszek.. és vagyok… A saját kreativitásom szűk keresztmetszete.

Én a tetőre váltottam jegyet, egy mély agyalapi utazásra, és volt, hogy meghorzsoltam a lelkem a sekélyben.

Mert a forma harca a bontatlanságért ismeretek nélkül győzelemre jut, ha a vezérfonál egy kirakati fényben imponál.

Mit hoztál mi a csomag? Van köze hozzád? Érződik belőle az illatod, az izzadságod? Ez a te világod? Biztos?

Reggel mikor elindultál, volt pár perced elgondolkodni mit jelent neked a slam? Ha nem akkor tedd most!

Tudod a Slam az egyén. A slam a belső. A slam a szemenszedett szemellenző, ami kirekeszti a kirekesztő külsőséget. A slam, ami meghatároz egy világot és felébreszt téged.

A slam a szellemed. A slam a véred, ami megtalál, beránt, felőröl, és ha nem érted, hát elkezdem, előröl.

Mert a slamben nincs fék, és nincs benne lejtő. A slam a feszítő ék, a nagy megfejtő. A slam az ajtó, a szabadság, a slam a szavakba rejtett nagyság. A slam a fejben rejlő erő, a káoszban remegő tisztán látó velő.

Felejtsd is el, hogy bármi, ami átlagos az vele korrelál, csak akkor érzi más is, ha mondanivalója a te szívedhez közel áll.

A slam nem hippi jelvény egy retró zakó gallérján. A slam az alvó öntudat első pillantása egy pofon után, ami a komfortos közönyért jár.

Arra figyelj, bármit üzensz, ne mérgezze hasonulás, másolás, sikerért felvett idegen jelmez, mert kifelé belőled átfordítva tuti mindet másképp rendez.

Trendekre pedig jó lesz, ha nem húzza senki, mert a slamnek bazmeg akkor lesz vége, ha tényleg elhiszed, hogy trendi.

untitled.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr606816281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása