Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Vokson túl...

2014.05.04. 13:05 Gaboard

Nem szoktam alapból politikai és közéleti vonalon direkt érzéseket közölni, vagyis nem gyakran, de most volt egy fellépés, ahol nyíltan az volt a téma, hogy a " választás után", így csak kiadtam a cipelt terheim egy részét...

 

Eső után…

 

Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent, nekem szülőhazám

Speciel pont ez, amit sikerült megint meg nem érteni

Nem tudtuk annyira átlátni a valós helyzetét, hogy újra büszke lehessek arra, hogy ez az enyém.

Mert nyitott vagyok elfogadni mindent, amit magyarázatként kínálnak a jelen helyzetre,

De úgy érzem a szavazatok száma fordítottan arányos a hangulattal és az elégedettséggel - és ez furcsa

Egy külföldön dolgozó barátom sem csapott az asztalra, hogy ez az! Végre indulhatunk haza!

 

Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent, nekem szülőhazám

Mint azoknak a hajléktalanok az aluljáróban, a regisztrált munkanélkülieknek és a nem regisztráltaknak is.

Ugyanoda járok, haza, mint azok, akik nem hagyták el az országot, de 5-600 kilométert utaznak külföldre munkáért hetente.

Az én embertársam a benne élő összes roma, zsidó és én nem hívom a határon túli barátaimat szlováknak vagy románnak, ha egyszer magyarnak születtek

 

Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent, nekem szülőhazám

És nincs belőle több, csak ez az egy van!

Nem csereszabatos, nehezen pótolható és igen, tudok érte aggódni,

És igen aggódok!

Mint a szegény gyerek, aki nem talál gyógyszert édesanyja betegségére és bárkit kérdez, csak lesajnálón süti le a szemét.

A baj az, hogy az orvos csak azt hajtogatja, hogy semmi baj nincs, nézzem meg a laborleleteket, az immunrendszere egyre jobban teljesít.

Pedig én csak azt látom, hogy alig él.

 

Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent, nekem szülőhazám

Nem tudhatom, hogy unokáimnak is e tájék lesz-e az, de szeretném!

Nem tudhatom, hogy az új generációk számára e tájék mit jelent most, de jó lenne, ha éreznék ők is azt, amit én!

Nem tudhatom, hogy lesz-e erő bennük... Bennetek, hogy lépjetek, mert csak gondolkodni ezen már kevés!

 

Tudsz-e úszni, ha a média fröcsköli lábad alá az ingoványt?

Képes vagy-e a napba nézni, ha érdekek festik szemed elé a haloványt?

Van-e benned vasakarat, ami a korrupt csábításnak ellenáll?

Ki tudsz-e tartani a végletekig, ha ki ellened van eléd áll?

Kell, hogy legyen egy tiszta és önzetlen mag,

Mi ha sarjad nem hajlik el és érett gyümölccsé dagad!

Olyan nemzedék kell, ki emberi szabályokat alkot, és nem kezeli érdekei mentén lazán,

Mert

 

Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent, nekem szülőhazám

 

ogyv_2014.jpg

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr536117535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása