Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

A város ritmusa...

2014.02.13. 20:51 Gaboard

Zene hatásra érkező, hosszú ideje gyűlő, ütemek szülte sorok kerültek most kiírásra. Nyilván régi nyomott gondolatokkal vegyülve íródott szöveg. Sok van mögötte talán nem is tudott minden felszakadni.

 

Batta Dal

 

Batta lett a bölcsőm pedig nem is itt születtem

Battán kezdtem járni, lépcsős beton épületben

Batta kovászolta füstjében a kenyerem

Talán ezért vagyok úgy, hogy a sok mű báját lenyelem

 

Batta adott pályát, Batta volt a mászóka

Batta miatt van az, hogy a biztonságra rászoktam

Batta a nyugati part, ha térképen nézem

Ahogy két gyár közé kúszó Dunát fogja két kézzel

 

Battán lakó patrióta, kinek Ebatta a lokál

Rá a város vezetése fejkvótát allokál

Batta lakó sírkert, színes kocka tombstone

Lépcsőházakban tomboló szabadságösztön

 

Batta Gucci kirakat fénylő szökőkútja

Van, akinek ide, másnak elvezet az útja

Batta mire mindenkinek van egy remek ríme

Adta azt is, hogy nem sokára szabadul a réme

 

Batta égre mutat, háromszor is nyomban

Battán pénz van minden süppedt keréknyomban

Battára jár mindenki, ha csodát akar látni

Mert azt hiszed, itt nem lehet csak olajat találni

 

Batta egy kék lábmosó, vastagon kent napkrém

Kívülről nem látható üvegházi halk fény

Batta akkor jó neked, ha meg akarod látni

Mennyire nem lehet máshol hasonlót találni


Batta éjjel Amerika, csillagváros, Huston

Batta eltart, vigyáz reád, csak maradj csöndben otthon

Boltba lemész a sarokra, van itt minden, Kánaán

Batta mégis pesten éli éjjelét és hajnalát

 

Batta fészek, odú, téli álmot alvó medve

Batta összes lázas bocsa bele is van betegedve

Batta az örök dilemma, hogy maradjál vagy menjél

Hegedülj egy életen át, vagy a munka hőse legyél

Batta komfortos garzon, egy homless szálló közepén

Ajtajában hezitál a sok álmodozó jövevény

 

Batta beszippant, Batta leragaszt, Batta el nem enged

Ettől sokszor elkeseredsz vagy pont megjön a kedved

Bánni fogod, ha elköltözöl, meg azt is, hogy ha nem

Batta lassan felemésztő szürke szerelem

szászhalombatta.jpg

Újra feldolgozva (2018)

 

 

Batta lett a bölcsőm pedig nem is ott születtem

Én Battán kezdtem járni, lépcsős beton épületben

Batta kovászolta füstjében a kenyerem

És Talán ezért vagyok úgy, hogy a sok mű báját lenyelem

 

Batta adott pályát, Batta volt a mászóka

Batta miatt van az, hogy a biztonságra rászoktam

Batta a nyugati part, ha térképen nézem

Ahogy két gyár közé kúszó Dunát fogja két kézzel

 

Batta egy lakó sírkert, egy színes kocka tombstone

Meg Lépcsőházakban tomboló szabadságösztön

 Batta Gucci kirakat egy fénylő szökőkút

Van, akinek ide, másnak innen elvezet az út

 

Batta égre mutat, háromszor is nyomban

És Battán tényleg pénz van minden süppedt keréknyomban

Batta egy kék lábmosó, vastagon kent napkrém

Kívülről nem látható üvegházi halk fény

 

Batta éjjel Amerika, csillagváros, Huston

Batta eltart, vigyáz reád, csak maradj szépen csöndben otthon

Boltba lemész a sarokra, van itt minden, Kánaán

Batta mégis pesten éli éjjelét és hajnalát

 

Batta fészek, odú, téli álmot alvó medve

Batta összes lázas bocsa bele is van betegedve

Batta az örök dilemma, hogy maradj vagy menj

Hogy Batta maga az ipari pokol vagy a gazdasági menny

 

Batta komfortos garzon, egy ország méretű homless szálló közepén

Ajtajában hezitál a sok álmodozó jövevény

Itt senki sem őslakos mindenki csak érkezett

A bejáratnál Három kemény a dilemmánkon az ékezet

Batta beszippant, Batta leragaszt, Batta el nem enged

Na, ez az, amitől sokszor elkeseredsz, vagy pont ettől jön meg a kedved

Bánni fogom, ha egyszer elköltözöm, meg azt is, hogy ha nem

Tudjatok Batta egy lassan felemésztő szürke szerelem

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr745813321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása