Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

A versmondólány....

2013.10.01. 20:58 Gaboard

A nagylányom idén is nevezett az iskolai versmondó versenyre és teljes tertmészetességgel jelentette be, hogy ő apa versét mondja! Így nekiláttam teljesíteni a feladatot. Ismét ráébredtem, hogy gyerekeknek a legnehezebb verset írni!

A városunk

 

Duna partján csendes város

Érddel s Ercsivel határos

Három kémény égre mutat

Könnyen találsz ide utat

 

Estefelé, mint csillagözön

A gyár fénye is reád köszön

Sok iskola még több gyerek

Házak között játszóterek

 

Domb tetején száz a halom

Régi időkről szól a dalom

Török mondta anno, batta

Mikor a lovait itt itatta

 

Ókorban, mint római fürdő

Ma főterén szökőkút erdő

Éveken át mindig szépült

Igen sokszor újjá épült

 

Sportok, tánc és fesztivál

sok-sok élmény megtalál

Rá mi csak úgy gondolunk

Százhalombatta otthonunk

 26682_0.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr525546664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása