Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Sorok között...

2013.04.30. 21:49 Gaboard

Volt mostanában pár olyan esemény, ami kívánta ezt a hangvételt! Ebben a szövegben egy olyan verselési ritmust választottam, ami nem teljesen az én világom, de mégis jó volt ehhez a mondanivalóhoz! Sajnos a mindennapok történései adtak témát bőven, hogy a kritikus valómat kicsit kiadhassam megint.

Tudsz olvasni?


Olvasni rég megtanultál, most kiderül érted-e?
Meg, hogy mennyire pallérozod a szellemi vértedet.
Hogy elhiszel-e mindent, mit a média tol a szádba?
Tudod, ami a választó tömegnek volt számítólag szánva
De, ha nem izgatnak nagyon az eléd guruló szoros rögök,
Akkor biztos megtanultál már olvasni a sorok között.

Kereskedelmi csatornái az otthonokba szögező etetőszéknek
Az sajna legnagyobb mételye a szerencsétlen Magyar népnek
Mert amire mindenki képes gondolkodás nélkül:
Hogy, csipszesen nyálzó tekintettel szívja  be a hülyeséget, míg az agya le nem épül.
A lovas kocsi kantárján is van egy vastag szemellenző
Ha irányított utakon jársz, ott az ellenkezés nem jellemző
Nem azt nézed, hogy a parlamentben komcsizik pár átalakult régi kiszes
Hanem, hogy a svájci frankos adósoknál jóval menőbb egy Cofidiszes
A Bors is megírja pontosan, melyik celeb milyen villában lakik
Te meg ne legyél kíváncsi rá, kinek a kezébe kerül holnaptól az összes trafik
A multiplakát is bemutatja, gazdaság dübörög, nálunk élni tényleg jó
Közben az alkotmánymódosítások miatt retteg az értelmiség, meg az egész unió
Zárdában él a sajtó, egyoldalúan van értelmezve a demokrácia
Közben ámulják, hogy a Q10től, hogy fiatalodik a negyvenesnek mondott húszéves grácia

Te, aki itt vagy és tudod ma este, miért jöttél, neked tágul a világ
Neked szól ma a Slam, hiszünk a tudatodban és számítunk is mi rád.
Mert görbetükrei vagyunk, a nagy Magyar valóságnak
Szövegeinkkel segítünk csökkeni, a hazai szellemi adósságnak.

Ne politikában élj, és semmiképp ne a bulvárban
Inkább Te légy a végtelen kíváncsiság egy mélytengeri búvárban
Te légy ki óvatosan falja az élet habosított oldalát
Aki tudja, hogy a sorok közt van az igazság, nem pedig odaát
Nem érdekel, kinek miből van birtoka lent délen, mondjuk az Isztrián
De, ha van mikrofon, úgy mondom be a frankót, mint a Bokor Krisztián 

Hatásvadásznak tűntem? Annak egyetlen oka van, akarom, hogy hasson.
És ha kicsit is megértetted az üzenetem, téged is egy közös hitben tartson.
Én csak azt kérem ma este, hogy az agyatokban egy icipicit ássatok,
Hisz azért jöttem ma el hozzátok, hogy a szövegemtől egy kicsit jobban lássatok.

na-novinachWV.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr25258662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása