Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Önanalízis...

2012.10.27. 18:53 Gaboard

Az OB utáni első Mika Tivadaros versenyen az Altató című József Attila versátiratom adtam elő, ami meglepően jó fogadtatásra lelt és a végén kiderült, hogy mivel nagyjaink időtúllépéssel kipontozták magukat, TG barátommal mi végeztünk az első helyen! A szétszavazás után végül engem választottak győztesnek, aminek örültem nagyon, de mélyen elgondolkoztatott! Hogy kerültem ilyen mélyen, ilyen rövid időn belül ebbe a világba? Kik voltak azok, akik azonnal befogadtak és olyan irányt mutattak, ami hat minden leírt szavamra! Ezt a belső párbeszédet vetettem papírra szinte azonnal!

 

 

Belőletek vagyok

Kiállni színpadra?
Kifesteni magad szerényre vagy vadra?
Hát, mi van, veled nem adsz magadra?
Ráuntál az egyéb megszokott kalandra?
Vannak elegen, akik a romkocsmákban s a tereken
Sokkal jobbak nálad ezeken a szereken.
Az ő világuk a szó, miért gondolod, hogy a te hangod is oda való!
Te a rímeket nem ereszted, amikor meg beszélsz, rángatod a tested, vetted?
Ja hogy jobb itt bent, mint kinn fázni
Meg hogy már kétszer bejött a mázli?


Nézz, már körül kikkel állsz te színpadon?
Ahogy alkotnak ők művészien, szabadon


Mert a világban háború van
De valójában nincsen harc itt
Ha tisztán érted, hallod a Simon Marcit
Mert ő olyan hogy, hogy igen!
De aztán végül nem, de mégis…
Mert ha az emberiségnek kéne elmondani, hogy egy rossz bolygóra települt
És be kell látnia teljesen felesleges itt tovább a harc, a könyöklés, a képmutatás
Mert csak a ma van és nincs tovább.
Akkor ő lenne a választott szócső!
Csak ne mondjátok annyiszor már neki, hogy hagyományos költő!


Mert mindannyian tudjuk, hogy nem megyek
Be a budiba, mert bár a Bandi kijött, de benn van az Andi.
Aki legalább annyira büdöset tud!
Hogy ha eszedbe jut róla kecskéd,
Ekkor csak egy megoldás marad a press escape.
Ja, most a Bobot gondolod?
Legyen boldog dolgod, bolond.


Az a srác meg van, akinek olyan fura a rémálma
Ha munka miatt hívod fel, azt mondja rögtön, mé' máma?
Ő intézet testápolót a mordori orkoknak
És pontosan tudja, hogy nem mi vagyunk már a legvidámabb barakk
Dr. Jones önnek tényleg Indián a nagybátja?


Egy bécsi győzelmi kirándulás felér egy ranggal
A slam asztalánál, aki gyorsan eszik, az lesz az angyal
Van, akinek a nyelve, vagy az agya pörög gyorsan, meg van, akinek megáll
De ma már mindenki pontosan tudja, hogy, ami leginkább kell a magyarnak az a Metál


Ám ha reggel a kávébabbal, vérző habbal
Int a koffer kint, ahogy egy korty vagy egy pint
Pont sikamlós, siklósi sikló
Hozza, húzza, sikítja, ordítja..
Hogy a hold ragyogja már be a világ végét
Próbáld kérlek megérteni végre a TG-t


De hát te rapper, én régebb óta ismerlek, mint, hogy hangod felkapta az éter
Nevedért becsülettel helytálltál a zenében, a versben s a slamben Péter.
Nem hagyom magam, mert nem akarom átélni, ahogy az életem elakad
Mióta átlapoztam, pontosan tudom, hol van az, ahol megszakad


Ismertem régen egy hip-hop dj-ét, ő volt a Dj a tükörben
Aztán egy nap azt mondta: 
Hello kortárs művészet, viszlát dj pult
Tekerje más a lemezeket és ő mikrofonhoz nyúlt
Hajnalokban a városban bolyong, este meg OB-t nyer
Irigyellek téged, hogy így telnek el a nap-jaid


Voltál e már Pécsett, Oh Magyar
Ahol véres métely nem emészti a képet
Melyet a slam e déli vidékben jó mélyen tépett - el
Annyi kérdés van bennem, 
De leginkább, hogy maradhat a?
Bajusz, amit úgy megbélyegzett a Fata


Mert őrzik ők a kultúrát, tesznek érte jót dögivel
A rockzenét a slammel keresztezik együtt a Kövivel!
Mert a nyílt, egyenes szövegből az is kiderült, hogy Emma örök.
Bár a TV-s vers a kedvencem, az agyam rajta sokat pörög
Egy év Pécsi képzetséggel a babérjaidra tán még sem török


Sok a lélek bennetek Reni és Áldó
Fejből kifont shakespeare-i áldozattá váló pár szó
Fiának ki enni kért
S kimondtátok hangosan: sophianae nyitni kék


És vannak, azok akik rímnélkül is bírják
És ők nagyon bírják
És a valóságot mindig jól megírják
Mert a társasházi magányban élő Atlasz mereng, agyal épp egy dión
Munkája nincs mióta elnyerte tőle a földet egy slam kupán a Pion


Na jó meg van aki nem nagy, meg azért nem is kicsi
Ha nem látsz, át a sok írott szaron segít neked majd a Csicsi
Mert, hogy gondolod te azt?
Hogy létezel, itt vagy és nem teszel semmit, ami kulturális kötelessége a földön született lények mindegyikének.
Miből gondolod, hogy neked nem kell szerepet vállalnod a szövegformálás bármely területén?
Jelzem ez azért nem baj, mert akkor mi lenne, ha mindenki írogatna?
Hogy tudnék mindenre írni egy frappáns kommentet?


Szóval Gábor körül néztél kikkel állsz te néha egy színpadon?


Tudod, mit kell tenned, hogy végleg itt maradhass?
Ügyel arra, hogy ne írjon rólad szatírát a Basch
Meg hogy az előadásod ne legyen egy gyors ügető
De nyugodtan maradj csak lázadó, meg tüntető, tüntető, tüntető


Mert azt tudni kell, hogy a 2012 a családomban is a slam éve
Igyekeznem kell, hogy se ők, se a többi dolgom ne legyen emiatt félre téve
De szeretnék alkotni, mert nagyon izgat, hogy bennetek milyen nyomot hagyok
Mert a Slam világában sok barátra leltem és tudnotok kell, hogy én belőletek vagyok

http://m.youtube.com/#/watch?feature=plpp&v=zoItBucN7Kg

150350_289177794529852_1724774017_n.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr134873405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása