Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Mo Money Mo...

2012.10.14. 22:21 Gaboard

A téma az utcán hevert:)

Talán a rádióban hallottam először a pénz megszemélyesítését, amit tovább gondoltam és ez lett belőle, minden szándék nélkül!

 

 

Függés egy életen át

 

Egészen kicsi voltam, amikor először találkoztam vele

Szépen csillogó korongjaival volt a kis tenyerem tele

Lenyűgözött formája, hangja, súlya, meg ahogy gurult

És volt, hogy néha a kedvenc autóm belsejébe szorult

 

Hamar megtanultam, hogy ő fontos dolog, nem játék

És láttam a tévében, hogy nem övezi mindig jó szándék

Kaptam egy cserép malacot, hogy legyen, ahol gyűjtsem

Annyit raktam végül bele, hogy agyon kellett üssem

 

Iskolában megtanultam mennyit is ér, és ha sok van

És számolgattam szüntelen, míg álltam a bolti sorban

Ráébredtem van, akinek több van, mint igazából kéne

Meg, hogy a földön igen széles az őt nélkülözők népe

 

Mikor tudatomban kialakult a világban ő a csere alapja

Tőle lesz az embernek divatos gatyája, pulcsija, kalapja

Ha jóba vagytok, lehet házad, autód s kitűnhetsz az átlagból

Szerelembe estem vele, s ki sem fogytam többé a vágyakból

 

Suli után rájöttem nem jön ő csak, ha nagyon hívom

Munkát kell, hogy vállaljak, de valahogy azt majd kibírom

Csak sok jöjjön belőle, hisz ez a lényeg, ez az élet értelme

Fel sem merült soha bennem, hogy tán nem jól értem meg

 

Megvakultam s keseregtem, irigyeltem, akinek van bőven

Ha buliban csillogtak, költöttek és nem bírtak a sok nővel

Hiába vártam, több nem jött, nem erre lettem hivatva

Hogy munka nélkül kerüljek majd nála egyszer divatba

 

Szomorkodtam s nem hittem, hogy lehet kiút e helyzetből

S lett egy párom ki kiengedett végre e súlyos ketrecből

Együtt hívtuk és már jobban jött ő, de még mindig szerényen

Hamarosan hárman négyen éldegéltünk egy erszényen

 

Része volt ő a családnak, és noha sosem volt elég belőle

Mikor téma volt is igyekeztünk sokszor elbújni előle

Volt egyszer, hogy lakás kellett,s  hozta a jó svájci barátját

Ma már bánjuk, hogy nem tettük ki azon nyomban a kabátját

 

De lassan ezt is megoldjuk, kis plusz munkával valahogy

Reméljük, hogy hosszú távon még több testvért hazahoz

Mert van még dolog, gyermekeink útját el kell rendezni

Hogy ne kelljen majd szegényeknek újabb kölcsönt felvenni

 

Még, ha ma már tudjuk is, az ő jelenléte nem minden

A megbecsült öregkorunk, tartalékok nélkül nincsen

Abban bízom, az életben jól értettük meg a szerepét

Sosem a képünk közepét adta, hanem csak a keretét

 

Remélem, ha gyermekeink örökölnek majd valamit belőle

Nem gondolnak sokkal többet, mint mi gondoltunk felőle

Nem ér haragot, erőszakot, irigységet, picit ad, ha kérsz

Egy életen át kínoz, ural, elkísér az élet drogjaként  a pénz

20080622717.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr164848741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása