Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Drogtéma...

2012.08.13. 08:12 Gaboard

A Mika Tivadaros versenyek elemzése során, rá kellett ébrednem, hogy a jó szerepléshez remek verselés és jó rímek kellenek, meg egy olyan téma, ami sok mindenkit érdekel, valamint ennek érdekes a feldolgozása!

Nos bennem van egy régi gondolatszövevény a drogról, amit már készültem kiírni magamból, mert a világ ostobaságának tartom a helyzetet. Azt gondolnánk, hogy mivel nem vagyok drog élvező és nem is voltam, így nincs jogom a témában hiteles dolgokat mondani! Pedig sajnos azt kell mondanom, hogy ebben az ügyben igen otthon vagyok! Sokan vesztek el mellőlem, vagy élnek a környezetemben, akik ennek a műfajnak mértéktelen hódolói! Az ő példájuk és szokásaik megismerése adott bele látást ebbe a világba! Igy józan aggyal könnyen meg is fejthető pár mélyebb rész is! Erről próbál beszélni vagy ennek pici részéről e pár sor.

 

Nekem más a látomás

 

Igen persze beszéljünk a drogokról

Erre a témára mindenki hamar megorrol

Mindegy, hogy füvezel vagy porozol

A puszta szó is ideget húz, felborzol

Hogy miért beszélhetek ilyen nyíltan?

Mert életemben, kb. ha két slukkot szívtam

A szintetikumot se éreztem, igen kihagytam

De nem bánom, azt hogy máig így maradtam

Pont ezért lesz értékes, amit mondok

Mert a prevencióval kezdődnek a gondok.

Hiába beszélnek, hogy egy cigitől drogos leszel

Nyilvánvaló, a hazugságot senki nem hiszi el

Nem olyanról beszélünk, amit csak páran tudnak

Mindenkinek teljesen tiszta, hogy erről hazudnak

 

Nem fogok semmilyen cuccnak reklámot kelteni

De szeretnék a sok okosnak egy kérdést feltenni

Ha India volna a hazánk és más vallásunk lenne

Egy szőlőtőke a kertben már a rács mögé tenne?

Mert arra fele nem isszák a bor nevű nedűt

Tekerve csavarják a szájuk szélére a derűt

Csak erre felé van külön jogcíme a vidámságnak

Vagy a jövedéki adó nem folyik be a királyságnak?

A lényeg, hogy ne te válaszd meg, hogyan lazítasz

Ne lássa senki, mert másokat is szabadságba taszítasz

 

Ám ami tényleg fontos, hogy ne akard ezt minden áron

Tudd, hogy ki vagy! kell-e? S ha jól esik, én nem bánom

De a határaidat ismerd, ne legyen nyomasztó terhed

Mert amit tekersz, az a bajokat csak elhalasztja benned

Mert lesz, amikor vissza kell térned, az élet nem csak a lazulás

S akkor majd megindul rád a sok halogatott gond tódulás

Azt meg edzett pszichó is nehezen viseli

Amikor a tetézett bajt magával cipeli

Ha olyan ingered van, kéne ilyenkor is az illatos megoldás

Tud, hogy a probléma nagy és mindenképp kell a megállás

Ha a szabályokat nem érzed, be nem tartod

A vészjóslók igéivé válik hamar a te sorsod

Te leszel példája a hazug prevencióknak

Vagy ha súlyosabb a helyzet a drogellenes akcióknak

 

A szintetikum világa egy külön műfaj, s pont ott van a hiba

Hogy egy kalap alá veszik azzal, ha a szádban füstöl a pipa

Pedig az egy esendőbb terület, ott mélyebbek a nyomok

Mindegy, hogy tabletta, nyalni kell vagy fehér homok

Ott nehezebb meglelni a valóságot

Mert ott a tested szenvedi a rabságot

 

De hát ebben kéne végre általánosan fejlődni

Hogy nem kéne mindenkit egy mércével fejbe lőni

Olyan embereknek kéne végre az igazat mondani

Akik nem csak hivatalból akarják a népet leoltani

Várom azt a generációt, ki már felnőtté lett az USÁban

Woodstock világában megfizettet az álmaiért busásan

Hogy nálunk is kezdjenek el a nagyjaink végre látni

S a kényes Drogtémában ne verhessen át senki, bárkit

 fot8ó.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr324709317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása