Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Szavak útja...

2016.04.27. 11:03 Gaboard

Négy éve kezdtem el blogot vezetni a szövegeimről. Erről igyekszik megemlékezni ez a szöveg.

Fourbileum

Tudom jól neked a száz az ezer, de nekem majd négy év volt és igazából magyarázatot adott egy életnyi meg nem értés hátterére.

Elterelt rettegés, benn rekedt nem kevés, élet látott élmény, felszabadult, felszakadt átértékelt én kép

Volt az úgy, hogy írtam, ha jól esett és volt, hogy jól eset, ha írtam

Volt úgy, hogy izgalommal vártam mit szólnak, ha olvassák és volt, hogy izgultam, hogy el ne olvassák.

Volt úgy, hogy miatta nem illettem a környezetembe, és most olyan a környezetem, hogy miatta illek bele.

De ami tény, hogy amíg nem jött a színpad addig elvesztettem mind.

Elhagytam, odaadtam, kidobtam és igazán nem hittem benne, talán azért, mert előtte bennem sem hittek

De most már egy ideje meg van mind. Minden kis játszó gondolat, túltolt vagy szimpla, vagy épp jó hangosra szánt iromány. És basszus több mint száz!

Ahol nem a számnak van jelentősége, hanem annak, ahogy formálódtam, míg megéltem és megértettem az alkotás erejét, ahogy boldoggá tett az utazás a belső evolúció.

Visszanézve alig hiszem, hogy a rím kényszer milyen szavakat szült egyszer kétszer

Végül mennyire lett harag a két-három soron át összecsengő sorvégi rag

Eladtam volna kilóra, de nem vette meg senki, azt a gyomor ideget és blokkolási félelmet

Ami képes leállítani a fél elmét és beültetni egy parát, hogy nem fogod tudni elmondani fejből

Ez a csata még tart, de győzelemre állok!

De ehhez hinni kell magadban, nagyon és érezni hisznek benned mások

Tudom néha nem vettem észre, hogy nem egy két gondolatomra kellene figyelni, hanem a belőlem feltörő tisztítatlan egészre.

Tudod, a szaladjon kifelé belőlem kegyetlen és pusztító valóság, a kritikus tömegiszonyba mártott triplaleszurt rittberger fricska.

Meg az - Azt bazmeg másképp gondolom - hopp mégis igazam van? konteo

És a hatással van rám egy szerelmes katica a fűben dolog…. mondjuk, ezeket még titkolom, mert nem nagyon passzol az arcélemhez

De ma már tudom, hogy rombolni jöttem, falakat döntögetni, hatalmas tüzeket rakni, amik riasztó árnyakat festenek a falra és rettegést posztolnak az ostobaság egyre táguló nyílt csoportjába.

Nem leszek senkinek követendő példa, nekem sem kellenek ikonok, idolok trendbe fordult irányzatok ahhoz, hogy négy év után magam is tisztán lássam, hogy csiszolódik a szó, és hogy formál, valakit emberré a tisztán feltörő őszinte önmaga.

Jó tényleg igazad van, ez a száz még bőven lehet ezer és még akkor is hétről hétre meg tudsz érkezni!

Akkor is, ha már most látszik, hogy valószínűleg egy életen át potenciális kötet előtti alkotó maradsz.

 fullsizerender_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr528667052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása