Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

3-2-1 Te vagy!

2014.10.22. 09:57 Gaboard

Ismét OB és ismét selejtező, meghát ismét nem vagyok benn a döntőben. Azért igyekeztem és igazából nagyon szerettem. Szerettem a közeget, a helyzetet, a szövegem, amiben megint csak magam lehettem...

Felteheted a kérdést valóban, hogy mit keresek itt?

Nem vagyok se költő, se író és messze nem irodalmár, és még mielőtt több hibát találnál, segítek. Az összes nyelvtan tanár réme voltam, aki simán csinált olyan gikszert, hogy a legszebb kódexet is leírta csupa ikszel.

Így nem vitás nem lettem se pedagógus se bölcsész, az volt az elv, csak akkor, ha keresel, költs és hát alkoss meg szerelj!

Nem kértem a sorsot, hogy „ebbe az irányba terelj”, csupán lelkesen tologattam jawa musztángomat az utcában és mikor már ripityomra szedtem szét se dobtam a kukába, pedig lehet, néha jobb lett volna.

De hát én ilyen vagyok, egy műszakis forma, akinek gépész irányba tekerték az agyát a csavarok. Aki ha valami berreg, forog rögtön oda lép és mindent ért.

De baszki hiába a fix irány, kilógtam innen is.

Merthogy van az, hogy ha nem igazán értem meg elsőre a nyelv matekját, ha muszájból olvastam el a kötelezőket, mégis ismerem a János vitéz minden alakját, és hosszú évek után is megvan a tanult versek összes lényeges versszaka, szövege és kattog bennem ezer rím.

Meg, hogy balladákban jelenik meg a fejemben életem pár fontos pillanata, mint egy kortárs film.

Hogy van az, hogy nem tudok használni átlagos szavakat akkor se, ha kenyeret veszek a boltban, és az emberi kapcsolataimat fantáziájuk és nyíltságuk szerint rendszerezem sorba.

Hiába épült eltartó erő körém projekt alapú excel táblás vasrendszerekből, valami mégis mindig folyik, ereszt , és bármilyen külsőség kívánja rendsorolni a devianciát a szabadság kis apró réseken menti ki belőlem a fiát.

Feszítő belső nyomás szakítja ki azt, amit másképp látok és ez nekem boldogság, de a konzervativista, ostoba világnak meg maga az átok.

Ja és hogyan meg miért? Mert egy ideje hat rám egy csodás jelenség, a Slam. E furcsa poetry.

Ahhoz, hogy írj, és kiállj, nem kell, hogy múltból élő egyöltönyös dzsentry módján éld az életed s feladj mindent a titkos világod strófáiért.

Karját nyújtja feléd s felém meg bárkiért, akinek mondani valója van és érti, hogy minden értelmetlen korlát csak a szabadságunkat sérti.

Ha a tenger viták között elhangzik a kérdés, hogy mire jó a slam?

Elmondom, nekem arra, hogy kimentsen, hogy itt lehessek, és hogy a műszaki rajzok és fogaskerekek alól a nyílt és hangos gondolatokat ásson ki.

Arra, hogy a leírások és utasítások között időmértékes szüneteket vegyek, meg a wc-n ülve a telefonomon ne mű híreket, hanem verseket és slam szövegeket olvassak, addig, míg meg nem lepnek a legyek.

Ha csak ennyi haszna lett volna is egy átformált életet már megért.

Vele lüktet egy éltető közösség, meg a folyamatosan duzzadó közönség. Mi kellhet még?

Hogy azelőtt miért nem így éltem, nem tudom, de nem is érdekel. Mert most nekem így jó.

De mint mondtam…

Nem vagyok se költő, se író és messze nem irodalmár, és még mielőtt több hibát találnál, a tény segít!

Ha egy slammert az életben bárhol lepontoznak az abból is csak egy újabb témát merít!

10600387_829357003755264_4271648891170461365_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr516746185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása