Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

évfordulómra...

2013.10.17. 07:59 Gaboard

Az idő pörög és betöltöttem a 40-et, amit csak számokban érzek! De azt gondolom, pár mondatot megérdemel ez a néhány eltelt év!

 

Eddig...

Számvetés, mint vers-szervező elv néhány magyar műben,

1992-ben volt érettségi tétel és felette igen sokat ültem

Mire megírtam azt, amiről akkor csak hittem, hogy értem

Fel sem fogtam, hogy életem ifjúkorának jórészét már le is éltem

Hisz az események csak pörögtek körülöttem

Az időt többnyire, valahogy koordinálatlanul, de el-elütöttem

Mégis tengernyi jó történt, éltem színes élményfellegben

Amiben sok sport és lovaglás volt vagy épp pörögtem a fejemen

De kb. innen lehet datálni, hogy kezdtem magamra találni, főleg, mikor lekerültem Pécsre

Kinyílt a világ és ez jó volt egy szabad kezdésre

Eztán a munka lett a fő vonal, mert az ugye olyan elegáns

Mégis bárkihez próbáltam igazodni, kiderült, hogy deviáns

Ami vagyok, és ami nekem ragyog, az hozzám beszél, de máshoz csak gagyog

S innentől ez lett az én világom, hogy minden, ami van az életben, azt egy kicsit másképp látom! Ebből már nyilván adódott, hogy nem lesz mindig álom, ha az utamat vágyaim szerint járom.

Aztán voltam ügynök, ki jutalékért talpalt, de az unalmas irányba sosem vitt az aszfalt

Voltam vizek tisztaságának csövekkel való varázslója, és pocakos ostoba főnök butaságának árulója. Voltam vállalkozó 20 éves fejjel, de kiderült ez a Kánaán sem folyik mézzel meg tejjel.

 Voltam az ki, meghasonlottan tekerte a kerekét egy nagy üzemi szerelvénynek, és be kell látni, hogy igazából ez később csak a szerencsém lett.

Mert voltam aztán olyan munkarendben, amibe én voltam épp a bele illő illető és annyit voltam a deszkámmal a havon ekkor, hogy az már nem volt teljesen hihető.

És voltam újra diák, miközben fiatal házasságom temettem, és átdolgozott életem jussát józanésszel mentettem.

Voltam elszánt extrém sport arc, a partyk bulik színes logója, akinek ekkortájt igen népszerű volt a szövege, meg a lógója - mivel nem sokat lógott.

De ennek is divatja múlt legott, s mire a suli a sok küzdés után kivetett magából.

Voltam újra eltökélt férjelölt, akit semmi többé nem gátol.

S Ő mellette most már lehettem olyan, aki leszek bármi is lesz,

Egy definiálhatatlan Jazz zenébe oltott house hip-hop rock menüett

Lehettem ilyen, mikor 20 évig a deszkám alatt ropogott a hó, mikor akkorát estem, hogy azt hittem, én vagyok a télapó

Lehetem ilyen, mikor a kábel pályák, a motorcsónakok rángattak a vízen s víz felett.

Mikor a fejemben a temérdek ötlet csörlők hátán repített,

Lehettem ilyen, mikor a bongóm pergett a kezem alatt, mikor az apámtól kapott 10 akkordtól szólalt meg a tábortűzi lant.

És hogy mi leszek még?

Hát jó szülő hisz ezt már 8 éve gyakorlom, hogy ez legyen az életben lefogott legtisztább két tündéri akkordom!

Meg hát leszek őszinte és egyenes, mert ezzel e világban továbbra is deviáns maradok.

És leszek nyitott szemű szőnyegalja slam lázadó, mert ebben mostanában egész jól haladok!

Leszek olyan, amilyennek eddig megismertél, nem számíthatsz semmi másra

Ti formáltatok ilyenné, utalok itt a sok szeretetre, meg az élet hozta néhány gáncsra

És leszek olyan, mint akinek 35 éves korában megjött az esze, és azóta tudatában vagyok mindennek, amit gondolok, átélek vagy teszek

És leszek holnaptól egy olyan fiatal negyvenes, aki az elmúlt 4 évtizeddel felvértezve lesz harcra kész fegyveres

És leszek egy olyan központi kisugárzás, ami veled van és támogat

És leszek egy olyan férj, apa és barát, aki segít, ha te is el akarod érni az álmodat

Úgy, mint én!

67958_10202055637459776_541342032_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr865580125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása