Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Akkor most mi vagy?

2012.10.22. 22:48 Gaboard

Sokat beszélgettünk mostanában barátaimmal, testvéremmel, hogy milyen irányt vett a fiatalok és amúgy a világ fonala! Ráébredtünk, hogy mindenki annyira különleges akar lenni, hogy ezek a csoportok már a méretük folytán maguk váltak a legdivatosabb legátlagosabb jelenséggé! Megpróbáltam elhelyezni magam e rendszerben és be kellett látnom, hogy ami eddig átlagosnak tűnt az ma már a legritkább dologgá vált!

 

 

Underground vagyok

 

Ezt nem gondoltam volna soha, azzal hogy az életem egyszerűen, szabvány szerint igyekszem élni, egyszer kissebségbe szorulok.

Világéletemben igyekeztem úgy szörfözni a hétköznapok keltette hullámokon, hogy a tucat és átlagos dolgok zátonyát kikerülve,

Sose érezzem magam a tömegben elmerülve.

De bárhogy is nézzük, húsz éve dolgozom, többnyire több helyen,

Így az a réteg vagyok, akinek szokott lenni munkája,

Tudom, ez a szipolyozó rendszer hibája,

De az kell a munkáltatónak, kinek a túlélés mániája.

Ja, van családom is, szeretem őket!

Így okosan osztjuk be a betevőket.

És lakásom is van meg autóm, de kölcsön nem terhel,

Bár 2 ember 20 év munkájával szerintem ez nem nagy tender!

Kis lakás, nagy vágyak, amik kordában egy más életre várnak.

De ezzel gyakorlatilag underground lettem!

Mert a föld felett más rétegek uralják a teret.

A budai zsúrgyerekek mintájára terjedt el a forma,

Mikor 4-5 év munka után úgy gondolják megértek a korra

És áll a BMW az albi előtt egy jó környéken,

míg a UP meló adja, menők ők a terítéken!

És ez a régi arisztokratikus kiváltságot úgy felborította,

Hogy gazdag klikkeket mára külsőségeken alapuló széles népréteggé faragta.

Ahol a háttér nem a többszázados családi vagyon,

Hanem az eladósodás a talmi jólétért, de nagyon.

Ja de ha nem vonz e világ?

Megértem, lázadj, szállj szembe és légy te is tüntető,

Az alter világ szellemisége az igazán éltető!

A piac kinyílt, a rádió ontja a slágereiket,

nem kell a földalatti klubokban keresni az érzést,

a fesztiválok országaként megoldva látom ezt a kérdést.

Nem szabad költeni drága ruhákra, cuccokra!

Ha Zara gatyából kivágod a címkét, bárki elhiszi, hogy rajtad a szar is jól áll!

Ami még szebb, hogy havi 200 nettóval némelyik még tarhálni is próbál!

Mert a csóró - az menő! Taszít, ha valakin nem látszik, hogy éhen akar halni,

Ha amúgy az életed nem szenved hiányt, akkor is jól esik este a kocsmában az „alig van pénzem” hakni.

Ha 500 forint a belépő, azt cink csak úgy mindenki előtt kifizetni,

kell keresni valakit, akinek a bennfentes spanja megment e kiadástól,

És nem vonja el a pénzt mástól.

Akik valóban gondokkal küzdenek, azoknak már nincs is helyük e kasztban,

Elvesznek ők hamar ebben a nyíltszívű, tiszta gazban.

Bár én érzek ebben az egészben egy kis gikszert,

A társadalom vagy a divat nevelt fel mára ennyi hipsztert?

Azzal, ha nem keresel elvont vagy átlagból kiemelkedő azonosulási formát,

Ha csak a saját világod diktálja a normát,

Ha ne adj isten saját kezeddel akarsz munkát végezni, az ne legyen olyan nagy gond,

Tudd, hogy egy elveszett világba süllyedsz, s ha te hited szerint a mainstream voltál,

Ma már te vagy az underground!

 im-not-a-hipster.gif

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr964863530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása