Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Fő az egészség...

2012.07.18. 10:01 Gaboard

Mostanába tán túl sok volt a kalandom orvosi rendelőkben és agyoncsapott a felismerés, mennyire semmit nem számít a lét értéke!

Jó de miért?

 

Korház Slam

 

Rá vagy utalva,

Mikor be vagy utalva

Oda mész utálva,

Töltöd a napod ott állva

Tested forró láva

Közérzeted pondró, lárva

Napod töltöd várva baszki várva

 

Nyomkodod a telefonod

Ha van hajad, befonod

Gondolatban osztod a pofonod

Inkább néznéd otthon a plafonod

 

Doki, nővér meg az asszisztens

Csúnyán néz rád, ha szisszensz

Ők az élet s halál urai

Billentyűkön az ujjai

Nézi miért vagy újra itt

Sorrakerülésben úr a hit

Remélheted, tán meggyógyít

Beutal megint, ez rémálom

Ultrahang, röntgen, de nem bánom

Soromat itt is persze kivárom

A napomat a pokolba kívánom

 

Miért van ez, nem így láttam a tv-n

Mikor néztem a kórházt a város szélén

Brinkman doki szerette a betegeket

Udo fia is megnevettette a gyereket

 

Örömöt és vért is láttam eleget

Mikor vetítették a vészhelyzetet

De ott is minden a betegről szólt

Mindenki jó arc és kedves volt

 

De ne érezd jól magad

A rendszer erre halad

Tudjuk, ez van, de tagad

Úgy fest, ő mindent megad

Mégis ki jó ebben az elmegy

Aki marad annak mindegy

Az egészséged meg rámegy

 

Fizetsz járulékot egy életen át

Időnként meg paraszolvenciát

Így a borítékot kapva veszi át

Ha szerencséd van, így végre neki lát

 

Nem kell élned sokáig

Csak a hasznos munkádig

Nem tesz jót a sok nyugdíjas

Gazdaságunk oly foghíjas

Be kell látnod a lét csak addig fontos

Míg a befizetési határidőd pontos

Nem kell ide se több, se jobb orvos

 527513_485698501454451_2122098151_n.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr584663790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása