Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Kortárs Művészet

2012.06.04. 19:37 Gaboard

 Sokra becsültem anno Puzsér Róbert munkásságát, amit az est FM-en folytatott és űzte a filmek alkotóit és portékákiat megbotránkoztatós szófordulataival!

Szomorúan szemléltem a celebbé válását az egyik országos kamu tehetségkutató zsüri csapatában, de video blogja komoly értékben kezdte el feltüntetni a Slam poetry magyar hőseit!

Ha másért nem már ezért megérte eladnia magát, hogy egy kicsit valót mutathasson!

A kortárs művészet definíciója engem is elgondolkodtatott.

 

 

Kortárs, avagy egy korty társ

 

Kortárs művészet szavakkal játszó bűveszek, sok tudatlan hiszi ez irodalmi bűnfèszek.

Divattá váló divattalan dolgok, szinonìma rìm prológok, benne èrtők ès mű rajongók ès műfajok közt bolyongók.

Nem lehet megtörni azt, ami nem a köznek született, ami kitölti az átlagos dolgok közt a szünetet, ami a sok értékből ad számodra szürletet.

Mind ki ezt apróra váltja eretnek, bár a tömegek szemei úgyis csak merendek, mert nem látják, hallják a lényeget, mondhatsz akármit nem èrzik a lènyedet!

Mègis a küldetés meglelni azt a kevès tv elől elhivható halódót, az utcán elő hétköznapi kallódót, ki tud mèg tisztán figyelni a szavakra, aki nem a reklámokból ébred rá a tavaszra.

Bárhogy kerül e műfaj verbális címlapra, belső lényed szavai íródnak virtuális alapra, s ezt a tollat nem tűzöd kalapra.

Mert ennek sikere a ráèbredès egy világra, amit a már említett tudatlanok csak keresnek, de hiába, mert nem az ővèk e bokornak virága!

Èrezd magad különlegesnek, hogy itt vagy, ès érted amit mondok, mert ha nem így volna úgysem nyúznának e gondok, mert könnyen söpri ki az agyat egy gondolat ölő gondnok!

Nem fogok lázítani, forradalmár sem vagyok, a céljaim pillanatnyiak és nem is túl nagyok, de az èrtőknek köszönöm, hogy ma itt vagyok, mert velük tudok ugymond kommunikálni, tudjuk a tudatunkat együtt megmunkalni, hogy ne essen nehezünkre az ilyen sorokra nyitottá válni!

Csak egy ellenség van a tudati enyèszet, tehát tudjuk alkotasként kezelni ezt az egèszet ez kérem nem fizika és nem vegyészet, ebresztő emberek ma ez a kortárs művészet!

 66217_500509676640000_1723129739_n.jpg

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr24565453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása