Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

A Verseny

2012.06.04. 19:58 Gaboard

 Százhalombatta egy igen érdekes város tele ellentmondásokkal.

Viszont arra mindíg van keret, hogy valami izgalommal töltség meg a főteret:)

Ezúton is köszönve László Anikónak - aki egy genetikailag mély művészet értő lélek - hogy egy olyan párnapos rendezvény mellé tette oda magát ami remélhetőleg éltető magja lesz az elkövetkezendő évek Battai művészeti eseményeinek! A Slam poetry volt tán a fő eseménye ennek a szép hétvégének így nem tudtam elkerülni, hogy tovább ne mélyedjek ebben a világban!

Az Animilne nicknevű főszervező folyamatosan táplált erővel hittel a facebookon kerseztűl, ami addig fajult, hogy alkottam egy már tán túlzottan is lokálpatrióta verset és beneveztem a versenyre!

Második lettem vele, de ennél többet nyertem...

 

 

Batta Sweet Batta

 

Nem kell rajzolnod sok görbe vonalat, ha várost akarsz festeni Duna mentén a nap alatt, mindeki tudja, hol van, ha egyszer este erre elhaladt.

Kémények, panelek, tartályok, emberek, géplények, főterek, ragályos gyerekek.

Mi ez a szag, ha vonatról leszállok, ha itt vállalkozok, biztosan kaszálok, van itt valami okosság akkor azonnal beszállok.

Ez jut eszébe ki eljön ide, meg az a szó hogy káros!

Pedig ez belülről egy csendjében izgalmas Pest közeli kisváros.

A gyáraknak köszönheti tán, hogy külseje ily bájos!

Mert ez a tipikus ronda, de finom, itt sok szorgos mérnök olajat finomìt

s lát el egy országot benzinnel, olajjal, szembe is nèz időnkènt sok trükkös tolvajjal!

De sarjad itt sok más is a kèmènyek tövèn, felvilágosult fiatalok koptattak le sok centit a város szárnyas főterènek kövén,

 A sport a zene a tánc az lehet a kibocsájtott gőzök hatása,

 de itt sokaknak van tehetsége, meg próbaterem garázsa.

Ettől van tán a városnak egyfajta meglepetés varázsa!

Èn már nem èrzem a szagot, itt lakom mióta vagyok, nem alkottam még semmi olyan nagyon nagyot

 De élvezem, ahogy újat tudok látni

 Panelek tövèn tud izgalmas lenni bármi,

Csak kell hozza szem, ezt ugyanis meg kell látni!

Sokszor mondtam, el innen mert ez egy tombstone,

 De hamar rájöttem innen igen van messze Boston,

És nem jutsz oda, hiába mèsz kompon,

Ha kemény vagy bemész a pesti dzsungelbe,

ha meg délebbre költözöl, falusi leszel reggelre,

de még mindig nem látsz rá tengerre!

Lehet, itt már le vannak osztva lapok

 de ez ilyen, helyi adok-kapok.

Mert igen nagy komfortban telnek el minennapok

Kb minden a szánkba van teremtve!

Gyúrhatod a tested a konditerembe,

vagy korizhatsz a tavon telente, ha kevés találsz újat meg újat akár hetente.

De meg mielőtt elhagynad a fonalat,

kezdem kicsit körbezárni ezt a sztároló vonalat.

Tudjuk mind, nem mindenki mártja itt se mindennap habba a kanalat

Vannak, aki küzdenek a létért, mert életútjuk sajnos, álmaiktol eltért,

és sokan vannak, aki külsőségek mentén élnek, nem igazán szentként

De tartozhatsz itt bármelyik kasztba,

az biztos, hogy a sors, a körülmény már neked kiadta.

 Ha itt lakhatsz az isten veled jót tett, megadta,

Hisz kevés ilyen élhető hely van, mint Százhalombatta.

 

 

Köszönet képpen az alábbi sorok születtek az első élő szlemmelésem után:

 

 Elvesztettem szüzességem

Szavak szőtte büszkeségben

Érzéseim forradalma

Dalok míves birodalma

Ajtót nyitott ki a holdra

Sapkát  rajzolt a koboldra

Angyal hozta találkozó

Betűvel telt homokozó

Adja, isten mindíg adja

Ki érte tesz visszakapja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr454565488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása