Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Hello Wien...

2017.11.21. 08:33 Gaboard

Szegedi Halloween témájú slamre iródott erősen személyre szabott szöveg lett, ami egy élménycsomagot karíikíroz ki..

 

Egy sötét őszi este volt…

A levelek baljósan sodródtak keresztbe az úton, miközben haladtam az ELTE budai kollégiuma felé...

 Itt most jól jönne egy dramaturgiai alapú farkas üvöltés...na, mindegy –

Talán akkor meg megúszhattam volna, vagy lehet, csak elodázza a rémület kezdetét, de ez akkor mar mindegy volt, minden meg volt írva...

Nyirkos dohos pince folyosókon haladtunk az épület gyomrába, ahol mar gyülekezett pár áldozat.

Mi csak slammelni akartunk, szegények meg szórakozni szerettek volna.

Ez nem is lett volna gond.

De a végén Pion Pisti elkövetett egy végzetes hibát és ezzel a sorsunk megpecsételődött!

 Annyit mondott: Hello, sziasztok, srácok! Ha van, valakinek saját szövege jöjjön ki, mondja el!

Kis cingár zavart legények álcázva elő bújt a hátsó sorból egy fura lény.

Botszerű ujjaival gyűrött sárga lapok közt kotorászott és végül elkezdte...

És akkor Mindannyian elvesztünk.

Elvesztünk egy audiovizuális repülő út élményében, amiben csak halottak voltak a fedélzeten és dubstep szólt.

Szuicid mélységbe zuhant elménk első megrettent állomása volt ez az este.

Ettől kezdve már semmi sem volt ugyan az! Ő mindenhol ott volt.

Binearis hangulatjel rendszere mentén lüktető sápadt fojtott mosoly sugárzott belőle és ki tudja mit tervez ízű kratom teával nyújtotta a számsorban következő egyesek gyakoriságát.

De amikor nullába fordult az értek lánc öngyűlölő Mr. Hyde lett és a mélyben őrjöngő tombolásat tudat láncoló szöveg gejzírkent szabadította a gyanútlan Slammer világra.

Azóta garázdálkodik szabadon a jól is, mert társaság. bipi depi a szomi nyomi, a lehányt bokor, Tőzsérke a meleg galamb es a többiek...

Egyszer utaztam vele egy kocsiban! Szólni se mertem!

Szólni se mertem, míg nem ivott meg két sört. De aztán újra békés dr. Jekyll-ként tettem ki a Móriczion, még a sajtburgerem is odaadtam hálából neki, hogy megúsztam.

Nem rég Pszichológia tanulmányait a fekete mágia szintre edzve elérte egy Slam OB-n, hogy a Bárány Bence időmérőjét a midiklorianok túltolják a 3.15- ön és azóta a Slam világ leigázott lett!

És ez nem egy kitalált rémtörténet!

Higgyetek nekem, ti se ússzátok meg!

Szerintetek miért lett egy beöltözős halloween bulira időzítve ez a Slam klub.

Mert a külseje így nem olyan feltűnő!

De itt járkál köztetek és minden hiába úgysem menekültök!

Mindenkit el fog kapni és hatalmába kerít ez az, ez a könyörtelen Mészáros!

 

00519830.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr3413339307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása