Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

WAM...

2015.12.16. 17:16 Gaboard

 Lemez bemutató előtti slam versenyre készült, de végül nem tudtam ott maradni és elmondani:(

Újjászületés

Sűrű volt, nem mondom, hogy nem érte meg minden perce, de nem volt egyszerű.

Mint ahogy a tavalyi sem, meg előtte, és talán soha még.

Soha nem éreztem azt, hogy kár volt az erőfeszítésért, valamit mindig hozott

Az vagyok, aki képes mindent másképp látni

Másképp élem meg a szenvedést, a harcot, a fájdalmat

Hiszem, hogy tovább visz vagy épp csak sodor előre az évben

És egyre kevesebb az érvem, hogy miért kéne feladni

Nem kell, sőt nem szabad, mert aki elengedi az sosem lesz valóban szabad

De ahogy fogynak, a hónapok egyre nehezebben cipelem az eseményeket, pedig már nincs sok vissza.

Ünnepi illatokba és terített asztalokba kapaszkodva mászom a csúcs felé.

Szegfűszeges mézeskalács ízű családi szeretet segít emelni a testem és már látom a végét

Egyre több szálat sikerül elvarrni, ami így már nem lóg rajtam és nem húz vissza

Van pár kevésbé fontos, ami nem gyötör, ha idén már nem folytatom

Végül már csak az a bűvös utolsó három nap marad, ami egy év zaját tompítja nihillé

Próbál ekkor is ugyanúgy felkelni a nap, mint máskor, próbálok ugyanúgy fontos maradni, próbálok a dolgok mentén haladni, de már nincs hova.

Készülök a búcsúra, hogy egy hatalmas utolsó sóhajjal leszakítsam ennek az évnek a béklyóit.

És eljön végre a nap, amiben már a visszaszámolás zaja van a reggeli párában is és egy utolsó sürgés forgás mentén sodródunk bele egy mámoros éjszakába, ahol végül egy időkapu számolja ki az utolsó ütéseket és gong!

Ez a reggel most megint más. Ez a reggel tele van jövővel Ez a reggel már nem csak napokat, hanem heteket, sőt hónapokat is lát.

Újra nyílik tervtár, érdekesek lesznek az évszakok, izgalmas lesz megint a várakozás.

Érzem a téli napsütést, látom a tavasz virágait, vágyom a nyári meleget, mert elindult megint minden.

Újra küldetésem van, hisz előttem egy teljesen újév, ami még hozhat bármit, jót, rosszat, csodát és csalódást

Benne van az esély arra, hogy megint szabad lehessek pont úgy, ahogy akarom.

Ha megélted a tegnapot és tiéd a ma

Hát álmodj, a holnapról, mert az visz el oda

Elkezdheted, hidd el, bármikor előröl

Sose feledd csak a monoton világ az ami felőröl

Az újév szüli újra az álmokat meg az új feladatot,az él boldogan, aki él vele, ha már megadatott

Szóval így van ez velem. Minden év, mint egy újabb projekt egy újabb beadandó, amihez a témát az égben hagyják jóvá. Te hogy állsz vele leadtad már? Nekem épp most bírálják a 43-kat!

2015-10-04-words-are-melodies-ujjaszuletes_0.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr958177788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása