Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Gyárilag...

2015.04.09. 11:06 Gaboard

Minden szempontból mérfőldkőnek élem meg azt, hogy egy cégnél belekerültem a 20 éves törzsgárdai tagságba. Sok szempontból értékelés alá került ez a dolog. Pl: így is...

20 év az fura!

Nem azért mert nem tripla x, hanem mert nem a korom. De amúgy szexi.

Alku az élettel, alku a sorssal, és sosem tudod, melyik serpenyő felé billen majd a végén balansz.

A falanszter szürke bugyrai fenik rád a fogukat és a kényelem, a komfort láncol, bilincsel, köt a röghöz, egy olyan közhöz, ami nem biztos, hogy szabadon választva lenne amúgy a világod.

Örök kérdés, ami faggat, hogy döntésed hathat-e jól egy életre, vagy mozdulj, kelj fel, s szaladj.

Meg, hogy hova tedd a fókuszt, hol kell kihozni magadból a legtöbbet? Hm?

Mit csinálsz, mikor rá látsz a világban magadra: Rádöbbensz, van, aki irigyel, van, aki lenéz, és hogy ez ne érdekeljen talán az igazán nehéz.

Jó katona légy, vedd fel a sablont és örülj, ha a megbecsülést a kijelölt úton eléred, sőt te kéred, hogy beállhass a sorba, és hass a sorsodra, még ha korlátok el is választanak egy szabad, de kockázatos világtól.

És akkor jön a vicc, a trabantos paraszt bácsival, aki szerint a kurva gyűjtötte össze az új autóra valót szopással.

Pedig a 20 év gyári meló az szerintem szexi!

Szexi, mert ha az értékrend az életösztön úgy vezérel, nem a belenyugvás a vezérelv.

Így lesz 20 év a legsűrűbb kaland, amit ha szétosztanék 3 embernek ők is sokkolóan tartalmas élményeket tudnának mesélni az unokáiknak.

Mert a szabadság az olyan hogy, ha egy részed már multi, akkor is van több jó lap az ingujjban, mert hát ilyen az ulti. Csak tudd kijátszani, ha letelik a szolgálat. Mert indul az élet, magasak a hegyek, tenger barát vár mindenhol akárhova megyek. Pont annyira lógok ki, mint amennyire nem, ha éppen melózom, és igen én vagyok az, aki egésznap haverokkal telózom. Tudom, hogy az igaz világ odaát van, a kerítésen kívül és meg fogom találni az összes megoldást mindennapi hibákban és mind mosolygunk végül.

Talán ezért lett az életem olyan színes és hangos, hogy bármikor tudjak egy ászt dobni, ha ez az élet nevű játék néha egy kicsit lapos.

Ami pedig a 20-évből megmarad az a..

Kolonnák, csövek, rögzítő cövek

Állványok szögek, csövekre övek

Beton terek, kerek akna szemek

Élettelen életterek, bélelt verme

Tartályok belseje létrája pereme

Napi 12 vagy akár 8 órában, a gőz meleg, a gáz fűt, és ha nem figyelsz, ráz az áram.

S közben azért arra ügyelek, ne legyen soha az életem közepe, maradjon csak a szükséges olajosan csillogó kerete, és akkor az szerintem még mindig simán szexi.

 pa170391.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr667352920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása