Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Szóbetét...

2013.11.24. 21:26 Gaboard

Nem először nyúltam József Attila költeményhez, és bár remélem nem okoztam nagy törést, de megint újragondoltam egyet! Nem mintha bármi kivetni valóm lenne az eredetivel, sőt inkább egyre jobban lenyűgöz a világa. Mégis mindig találok egy két olyan hangulatot, amibe egy üzenetet könnyen bele tudok csomagolni! Most az Óh, szív! nyugodj! című vers első két versszaka közé képzeltem bele egy betétet és pár képet! Köszönet a költőnek és egyben elnézést is kérek, hogy merem venni a bátorságot ezekhez a transzformációkhoz!

Óh szív! Nyugodj!

Fegyverben réved fönn a téli ég, 
Kemény a menny és vándor a vidék, 
Halkul a hó, megáll az elmenő, 
Lehellete a lobbant keszkenő. 


Megtévedt ország s emberek hada

Nem értik jól a szót úgy mennek haza

Kiszámítatlan minden földi pillanat

Alkonyba burkolt borús pirkadat

 

Kérdőn egy gyermek felnéz, feltekint

Itthon tanultam, miért éljek odakint

Családok szakadnak újfent szerteszét

Alig feledve az elmúlt rendszerét

 

Zilált a lélek, zajos a torzult utcakép

Nem látjuk egymást, ha tekintet odaér

Érdek hamis, gyakori téves megvetés

Ember tiporta, lét a szenvedés

 

Ki tudna nyitni ajtót a mély bánaton

Fényt lobbantani a bányajáraton

Belopni a csöpp reményt a nap alá

Elűzni végleg a nincstelen halált

 

Találj magadra, ébredj vágyó öntudat

Láss és érezz, talád meg az utad

Ne teljen el többé már várón életed

Sorsodért nyúljon végre két kezed


Hol is vagyok? Egy szalmaszál nagyon 
Helyezkedik a csontozott uton; 
Kis, száraz nemzet; izgágán szuszog, 
Zúzódik, zizzen, izzad és buzog. 

 TT20120307_008_resize2_638x406.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr15654297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása