Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Family frost..

2018.02.07. 11:18 Gaboard

Régen bennem a téma, és eljutottam oda, hogy nem tudtam más szöveget elkezdeni, amig ezt ki nem írom magamból...

 

Alapvetően szerencsés vagyok.

Az én koromban már keveseknek vannak nagyszülei. Nekem még van egy nagymamám.  Fenn a lakik a hegyen Budán.

Ez nem a szokványos öregedő nagymama kártya. Ez nem az a sztori, amikor az elmúlás árnyékát rettegem.

Ő jól van, és nemrég töltötte be 88-ik életévét.

A baj velem van. Mert ez a hiba múltban keletkezett és nem tudok vele mit kezdeni.

Ő ugyan olyan átlagos panaszkodós, azért néha mosolygós nagyi, mint a többi. Aki ugyan 25 éve elvesztette a párját, de mégis úgy beszél róla mintha tegnap lett volna.

Történeteiben a múltra emlékezik, de csak arra, amire szeret, vagy amire akar.

Első házasságából két lánya született, az egyik az anyám.

Ő azt mondta, a gyerekkorában történt dolgokat még magának sem meri felidézni, nem hogy nekünk elmesélni.

Ő azt mondta, hogy nem hiszi el, hogy valaki bánhat így a saját gyerekeivel.

Anyám nővére, fiatalon férjhez ment és azonnal Svédországba költözött. Amíg a mama él nem fog haza látogatni.

Felnőttként stabil élettel, egzisztenciával, pszichológus segítettségével igyekszik még néha ma is feldolgozni a múltat,

Mama második házasságából született fiúgyermek a család gyöngyszeme volt, aki miatt felülíródott minden a józanész határain túl is.

Felnéztem rá gyermekként nagyon. Ő volt az a korai vállalkozó, aki szememben „a bármit elérhetünk” idol volt.

Nem haragszom rá a történtekért.

Nem haragszom azért, hogy végül mindenkit becsapott és mikor segítséget kértem engem is átvert

Nem haragszom azért, hogy amikor szorult a hurok a nagymamám házát eladta, hogy mentse a bőrét.

Nem haragszom, azért mert az italhoz és a gyógyszerekhez menekülve rekesztette ki végül a valóságot.

Csak azért haragszom, hogy egy összetartó nagy és szép családot zilált szét romjaira.

A Mami, a Mami ebben nem látja a saját felelősségét. Ha szóba kerül a múlt, mindig van egy halk „az nem úgy volt sztorija” és szegény öreg áldozatként menekül, az emlékei elöl.

Nem szerepem ítélkezni. Nem tehetem meg, ezt majd egy felső hatalom a kellő időben megteszi.

Én csak nem tudok mit kezdeni ezzel az egésszel. Van egy nagymamám. Már csak egy. Fenn a lakik a hegyen Budán.

Része a családomnak, része az életemnek, emlékfejlődésem egyik fontos szereplője.

De nehezen tudok felé menni. Nagyon súlyos és mély kétségeket hordoz, amikor az anyámra gondolok és az ő gyerekkorára.

Felhívtam a mamit a születés napján.

Nem volt túl jól, picit megfázott.

Boldog születésnapot kívántam neki.

Nagyon örült, hogy hívtam és azt mondta nagyon szeret minket….

img_7546.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr10013642064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása