Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Térbe kiáltok...

2017.09.18. 10:51 Gaboard

Sikerül idén is bejutnom az országos slam bajnokság döntőjébe. Hihetetlen boldogság ez, hisz ebben az évben kicsit kevesebb időm volt foglalkozni a slammel. Performansz alapú szöveg vitt a döntőbe, így ott is maradok az előadás alapú produkció alapelvén. Úgy készülök, hogy akkor is tudjon működni ha elsőnek húznak ki.

 A hangos csend 

Mindig nagyon hangos gyerek voltam. Jó nem ordítottam meg toporzékoltam, azt meghagytam másra.

De annyira zajos voltam, hogy mindig tudták a szüleim hol, merre járok vagy, épp kivel beszélgetek.

Eltelt jó néhány év mire rájöttem mikor érdemes úgy igazán csöndben maradni és melyik pillanat az, amikor hangom ereje szükséges ahhoz, hogy a dolgok változzanak.

A csend hangjaiban barangoló ember ábrándozása az egyik legjobban inspiráló élmény.

Te képes vagy hinni ennek a halk misztériumnak erejében?

Elárulom neked, hogy mint minden dolog, ha együtt és egyszerre történik, akkor az ereje összeadódik és meg tud rengetni világokat. Ilyen a csend is.

Tudjátok, amikor elhalkulunk, a szívünk dobbanása meghalja a többiekét és egy ütemben egymást hangosítva gerjeszti a közös akaratot belülről.

Szeretnék ma este elmerülni veletek a csend habjaiban úgy, hogy megtaláljuk azt a szívbéli ritmust, ami feltárja vágyainkat, segít átlátni a jövőnket és erőt ad cselekedni.

Kérlek, hallgassatok velem! Kérlek, segítsetek vastag elmélyülő csöndbe burkolni ezt, a hatalmas teret!

Én csak vissza számolok, ti pedig csukjátok be a szemeteket és engedjétek el a zajos világot egy kis időre.

Figyeljetek csak! 3-2-1 (10mp mély közös csönd)

Szív mélyből felzengő

Emlékek rettentő

Elmúló türelem

Szándékát figyelem

Miért kérded, meddig még?

Rajtad áll. Meddig még?

Tűrnöd kell? Meddig még?

Csendre int. Meddig még?

Zavar a zaj? Zavar a hangom? Dagad a baj, ha szavamat hallod!

Meddig még? Meddig még? Meddig még a hallgatás. Ha együtt a szív, együtt a szándék, miért várat magára még mindig a hangadás!

Hej, én vissza tudom tartani a lélegzetem másfél percig. Te meddig tudod vissza tartani a dühöd?

Ha utasítanak rá, el tudod fojtani az életed végéig? Én a levegőt pont az életem végéig tudom vissza tartani. Mondjuk úgy nem lesz hosszú.

Te meddig tudsz élni kussolva, megbújva, kilátástalan egy megvezetett országban? Meddig még? Meddig még?

Hol van a hangod? Ki tudod mondani, hogy elég?

Hol van a dühöd ereje, felkiáltanál már végre?

Hol van, a közös erő, ordítanád már? Tudod úgy szívből.

Már nem mondom többet, csak számolok neked. Enged ki dühöd és kiáltsuk együtt, hogy elég!

Figyeljetek csak! 3-2-1 ELÉÉÉG!!!!

Látod, hogy ki tudod mondani. Nem is olyan nehéz, ugye… Ne felejtsétek ez az erő a tietek. Itt az idő használjátok!

 

 

 

eleg_20jo_20meret.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr4212873416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása