Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Ott kell lennem...

2017.08.30. 11:00 Gaboard

Újabb OB megmérettetés és nagyon szeretnék minden formábban ott lenni..

 

Kezelés

 

Szeretettel köszöntök mindenkit a mai csoportos terápiánkon melynek címe:

A beletörődés útja a belső beteljesüléshez!

Üdvözöljétek körünkben Gábort

Gábor meséld el a közönségnek milyen függőségtől szabadultál már meg velünk?

Hello, sziasztok!

Régen volt, amit nem tartottam féken és nem telt óra, hogy ne gurult volna le a torkomon pár korty Koka kóla.

De hála sikeres terápiának, ma már ki tudom mondani, hogy:

Nagy Gábor vagyok életfüggő és 2013 január elseje óta nem iszom azt a szart.

Tapsoljuk meg Gábort! Gyerünk! yoo Gábor yoo!

De Gábor mesélj mi a helyzet mostanában? Ma már minden rendben?

Nem, nem egészen.

Függök én mindig és megint. Belsőm gyakran most is meg int, hogy kell-e kilógni, ha ily merev a sor, ha mindenkit egy irányba terelnek, az én lelkem miért mindig másfele harcol?

Például újságot rég nem olvasok, de a hírek jönnek orrba, szájba főleg a neten, ám jó részéről, ami másoknak érdekes egyszerűen idegen nekem.

Köszönjük Gábor, hogy elmondtad!

Tapsoljuk meg Gábort! Fontos dolgok ezek.

Ne olvass! Ne olvass hát ez a kulcs! Nézz bele a világba! Az ember az információk 80%at úgyis csak vizuális úton gyűjti be! Csak bámulj magad elé, nézd a plakátokat, a tv híradót, csak egyszerű dolgokra koncentrálj. Meg hát te is tudod, úgyse rajtad múlnak a dolgok!

 

Hat jó megpróbálom, hogy becsukom, a szemem bár szerintem látni jó, meg a kocsiban amúgyis mindig szól a rádió és oly nehezen emésztem, amikor hülyének néznek és nem félig, hanem egészen. Engem tényleg érdekel a valós világ. Mondjuk a gazdasági helyzet meg, hogy egy politikai lépés valójában az országnak előnyt hozott vagy hátrányt szerzett.

Jajj jajj köszönjük Gábor, Köszönjük, Tapsoljuk meg Gábort! Bravó

De miért frusztrálod magad, ilyen nagy dolgokkal? halgas csak zenét, csak úgy. A közszolgálati médiában minden előadó bele szövi dalaiba a hálát, hogy naponta 20 x lejátsszák a dalaikat, ha jó, ha nem.

És jól teszik. Lássuk besokuk amúgy sosem kerülne éterbe. Pedig hát magyarok!

Mondjuk ki együtt: Nem terhelem magam többet. Még egyszer! Legyen neked is ez az életed ritmusa.

De hat ez a baj, hogy azt skandálja a belsőm, hogy nyugodtak legyünk vagy szabadok?

Ez az én kérdésem, de ne ti válaszoljatok! A legnagyobb függőségem tudod mi? A vágy, hogy ki lehessen mondani bárhol, bármikor nyíltan, amit érzek, gondolok. Mint amikor rád nyomul egy külsőségekben túltolt tartalmatlan aranyásó és lepattintod, hogy Hello grácia, viszlát

Mert nekem az élethez józanész alapú indokok, kellenek, ez az igazi demokrácia. Így hát, mondhatod, hogy csak dőljek hátra pici xanax meg rá pia, de nem nyugtat le, ha kussolásra int egy országra kiépített tudat terápia.

 

Oh Oh kedves barátaim sajnos az idő lejárt! A mai alkalommal ez t már nem tudjuk megbeszélni.

Köszönjük meg Gábornak a nehéz gondolatokat Tapsoljuk meg!

 

Ne kérlek, ne Tapsoljatok…

 

Minden beletörődő sóhaj egyre csak messzebb visz magatoktól…

Minden feltétlen elfogadás csak azt csökkenti, hogy egyszer valaha tényleg önmagad lehess

 

Sziasztok, Nagy Gábor vagyok 1973 óta életfüggő és azt hiszem, sosem leszek már tiszta!

3.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr9712790082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása