Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Idei első...

2017.04.19. 08:06 Gaboard

Veszprémi tematizált versenyre készült a szöveg, amit a megadott szórendtől eltérően írtam meg, így az első hely helyett a 4. lett az enyém:(

Ha tudtam volna előre...

Ha előre tudtam volna, hogy elesek, hát én, bazdmeg hidd el, hogy akkor sem ütem volna le.

Felépítettem egy életet és mire azt kezdem érezni, hogy megérkeztem be kell látnom, hogy totál hátrányba kerültem. Kissebség lettem!

Az A B státuszú negyven feletti családban élő egyének, működő egzisztenciával, keresztény értékrenddel és szabadgondolkodással, lássuk be azért nem nagyon nevezhetők rétegnek, inkább ez csak vékony mezsgye.

Akiknek kb. szégyellni kell, hogy akkor is képesek véleményt alkotni mélyszegénységről, ha ők ebben közvetlenül nem érintettek.

Akik nem hajlandók külsőségek varázsában tetszelegve többet mutatni, mint, ami önmaguktól is látszik.

Ha előre tudtam volna, hogy az utánpótlás teljesen blokkolva lesz, ma már 20-30 gyerekem lenne.

Mert tisztán látszik a jövő az elvált szülőké, a csalódott és kilátástalan gyermekeké, mert a változást a minimálbéremelkedéstől várja mindenki, de csak egyvalami növekszik, a segélyt igénylők száma.

Azok diktálnak, akik gerinc nélkül élnek, az ő kacajuk a leghangosabb, hisz a törvények is olyanok számukra minta a Suzuki poén. Tudod, a legyen a ti autótok.

Viszont ne feledd, ha minket végül megesz, a rendszer nem fogjátok látni, hogy milyen lehetne egy világ, amiben marad még lehetőség egymásnak érdek nélkül örülni.

Nos, hát én most felvállalom, és inkább kiállok a magam példáján megindulva, szavakkal igyekszem másképp felnyitni a szemeteket.

Mert lássuk be azért a slam is egy fura világ, ugyan a társadalmunk tükre, de néhol csak sikk, néhol meg görbe.

De te meghallod-e amit én mondok vagy, talán ez lesz számodra világ unalma?

Mert én már nem írhatok poénkodva, csavargásról, csajozásról, engem kell, hogy tartson egyfajta hitelesség uralma

De nem tudok írni a lehangoltságról sem, mert nekem ismeretlen szó a depresszió

Simán mondhatsz ellent is, és ne párázz, az én kopaszságom nem egyenlő agresszió

Korlátoz a témában más is, drogról és berúgásról sincs friss óriás sztori

Viszont még ma is hajt a lendület, a mozgás, a sport, éles a snowboard deszkám, meg télen a lábamon a kori.

Ha meg elhiszed, hogy az ön rombolás vagány dolog, persze egy darabig tényleg lehetsz sztár

Aztán hamar megtalál téged is a magány, mert egyre kevesebb ember lesz ki veled szál

Alá a mélybe, hogy elérjen téged is a magyar trend, hidd el, másnak kurvára nem fontos mi van a fejedben, káosz vagy rend. Pláne ha neked nem..

Mert lehet, hogy szűk a kiegyensúlyozott magyar emberek rétege. De ha figyeltél picit hangsúlyra, szerintem már te is érted a lényeget

Ha előre tudtam volna, hogy ilyen nevelésszagú lesz ez a szöveg, Hát akkor is így írtam volna meg, mert ez az egész kibaszott rendszer a ti értékrendetek mentén tud állni stabilan, vagy ha kell meg remeg.

Figyelj csak! Te nem mondhatod azt, „hogy ha előre tudtad volna”.. mert még kurvára az elején vagy, ráadásul én, most, Pont most szóltam. Te döntesz!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr8212436185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása