Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

A születés...

2016.11.08. 10:40 Gaboard

Gyerekkoromban láttam egy filmet késő éjszaka és örökre megmaradt bennem a hatása. Régóta terveztem, hogy Slam-et irok belőle. Kíváncsi vagyok hogy fogadják...

 

Meghökkentő igaztörténet

Van egy több mint 100 éves történet, aminek minden paramétere maga a pusztító valóság. Én kb. 30 éve próbálom feldolgozni.

Van, hogy egy apa a gyermekáldást a legijesztőbb gyötrelemnek éli meg. Főleg ha már túl van kétévnyi gyászon. Emlékeiben halotti lepel, mint vetítő vászon villantja a legtragikusabb pillanatokat.

Három gyereket eltemetni 18 hónap alatt, vajon milyen reményt hagyott még egy érkező újszülött számára?

Asztalra borult ital nyomta rekedt hang préselődik ki a garaton: Nem akarok több halott gyereket. Nem akarok. De ettől még a várakozás terhe nem csökken.

Eközben a szobában az ilyenkor szokásos sürgésforgás igyekszik elnyomni a halk kinti morgást. Bába és az orvos próbál energiát és optimizmust sugározni a várandós anya felé.

De a kulcsmondat az anya száját is nem egyszer elhagyja. Nem akarok több halott gyereket!

Nem viselkedhet így asszonyom! Szól rá az orvos. Ennek a gyereknek meg kell születnie és próbáljon meg hinni abban, hogy nem lesz baj.

Kétségbeesett kilátástalanságtól remegő kéz közelebbre inti az orvost, aki odaül az ágy szélére.

Doktor Úr, olyan kis pici és csenevész volt mind. De annyira bíztunk benne, hogy majd megerősödnek.

Elsőnek a kis Gusztáv halt meg. Ottót sietve igyekeztünk megkeresztelni és a keresztelés után éjjel álmában érte a vég. Alig két éves volt.

Már csak a kis Ida maradt. Jajj doktor úr annyira szép kislány volt. Ha látta volna. Meseszép arcocskája még most is itt van előttem. Karácsony előtt két nappal temettük el.

Jajj doktor úr olyan üres lett a ház. Nem akarom, újra kérem, segítsen!

Az orvos felállt és annyit mondott. A világ legszebb dolga egy gyermeket világra hozni. Kérem, szedje össze magát!

Fájdalmak lüktetés, izzadtság rettegés

Test a dolgát, mint óramű végzi, várakozó gyötrelem az óráját nézi

Hasító sikolyra tercel a sírás, a születő perccel az életre hívás..

Az orvos kijön a szobából és gratulál, majd elkezdi a szükséges papírok kitöltését.

Az apa remegőn a fájdalom és az ital hatása miatt dülöngélve adja át magát az eseményeknek.

Hogy is hívják a kedves nejét: Klara Poltzl válaszolta az apa.

A gyerek keresztnevét már bent felírtam. Ismerek pár hasonló vezetéknevű családot a faluban maguk is úgy írják?

Nem. Ők csak távoli rokonaink. Ők E és D-vel írják, mi I és T-vel.

Nos, szerintem meg is volnánk, kérem, itt írja alá.

A születési dátum 1889. április 20.

A gyermek anyakönyvezett neve pedig: Adolfus Hitler

Gratulálok és kérem, legyenek bizakodóak.

 untitled_7.png

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr1611939387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása