Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Forradalmam...

2016.10.19. 09:41 Gaboard

OST slam találkozó lesz és a forradalom jegyében kiírt tematikus verseny miatt írtam ki magamból pár régóta érlelődő gondolatot...

Az én hőseim

Mivel magyar vagyok, én mindent másképp látok.

De talán pont ezért nekem a forradalom is tök mást jelent.

Nagyszüleim egy légópincében kuksolva hallgatták a becsapódásokat és találgatták milyen messze, vagy milyen közel volt a lövegek rombolása.

Apám alig 7 évesen talán pont úgy nem értett semmit az egészből, mint ahogy mi nem értjük ma, hogy mekkora önfeledt bátorság egy kialakuló diktatúra részéről a szabadság harcosok istenítése.

Vagy lehet, hogy ez csak a szokásos öntelt magabiztosság. Hisz ki merne még itt nyugalmat, komfortot, közönyt feláldozni holmi sok oldalról megmagyarázott szabadságért. A nép? Az isten adta nép? Aki ma már inkább lép, ha meg marad, akkor tép, vagy inkább tépi a haját… nem én, az enyém már oda, de gyomorideg azért nekem is jár. Meg a szám.

Pedig volt idő mikor a macskakövet felszedte a hitben gazdag erő. A sex on the beach koktél helyett a Molotov volt a menő és nem lime-al. Rongyos, suhanó, benzinszaggal becsapódó félelem és düh volt a fellépő az őszi utcabálon.

Sós pálcika ropogás helyett lázadó fegyver markolata csak a PH savas izzadság kémhatású koncepciót sejtető, perre menő one way ticket.

Kiket találsz még élve, ha elül és a por, a vértócsa elapad. Ki miatt lesz az iskolában helyenként gyászosan üres a pad?

Reménytelenül elveszett lerombolt Budapest, megtorlás árnyékában rejtőző reménytelenség. Se hősök, se mártírok, se kiút. Csak ellenállók, ellenforradalmárok, a nép ellenségei. A szabadságvágy szárnyon lőtt madarai, akikre szökés vagy bitó várt. A mi letagadott migránsaink.

Az én hőseim a légópincében mentették menthetőt és remélték, hogy egy haragosuk sem lesz, aki bosszúból rájuk vall egy jópofa hamisat. Egyszer a nagyanyám a lőporos őszi hideg és nincstelenség leple alatt a nagykörútra ment el élelemért. Boldogan hozta a szerzeményt egy nagy bőrszatyorban, egész Albertfalváig. Nagyapám kipakolta a kenyeret és sírva fakadt. A Nagyanyám is meglassult az örömben, amikor az átlőtt szatyorszélén kikandikáló szalonnát meglátta. Majdnem ő is ott maradt…

Én nem írok pénzdíjért dalszöveget a Lazio jól ismert csapat buzdító dallamára.

Nekem nem lesz soha Dobó Kata a Szabadság szerelem. Annyira szarul állt rajta az a pufajka.

Annyira mű ez az egész ünnepi műsor.

Ha azt akarják, hogy a magyar fiatalok átérezzék a jelentőségét egy ilyen emberiség elleni támadásnak, akkor piros paintball golyókkal sortüzet kell nyitni egy szombat éjjelen az Ötkert, és a Tesla táncparkettjén.

Na, ott talán egy kis árnyéknyi üzenet átmenne, a többi csak propaganda és pénzkidobás.

Szerintetek mit mondhattam volna anno a nagyszüleimnek ott a légópincében, miért legyen bennük erő túlélni?

„Drága elődeim tartsatok ki. Jön, egy modern, új generáció nektek kell őket felnevelni életben tartani. Ők a jövő.”

És ha ma megkérdeznék: Gábor milyen lett az új világ?

Tényleg mondjam el nekik azt hogy: Pen pineapple apple pen?

 d4a34fad78b64dd7e30c0e90362379f4.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr811820417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása