Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Döntőben újra...

2016.10.04. 08:55 Gaboard

Sikerült bejutnom 4 év után újra a slampoetry bajnokság döntőjébe és ez végtelen boldogság. Nagyerejű szöveg segített ebben a nagy lépésben, amit nem feltétlen szeretnék túlszárnyalni, csak másik nézőpontból hozni legalább azt a szintet.

A belső gyermek

Ne haragudjatok, de én nem akarok felnőni!

Ne, ne mond, hogy már késő. Te engem csak kívülről látsz. Tudom nehéz egy legóval játszó ártatlan gyermekkép mellé tenni egy kopasz, meglett férfiembert.

Én mégis arra kérlek, próbáld meg! Nem a korommal van a bajom, hanem azzal temérdek behatással, ami eddig elért.

Annyira jó lenne a gyűlölet és rosszindulat nullponti mozdulatlanságában bízva gyermekként rámosolyogni a világra és elhinni, hogy a világ is őszintén képes még visszamosolyogni ránk!

Én maradni akarok az a tisztaszívű nyitott kíváncsiság, amit nem mozgat kétség.

Maradni akarok az őszinte mosolygás öröme, ami mögött nem keresed azonnal az árnyékot

Maradni akarok az a feltétlen szeretet, amiért megszületni érdemes, amit elveszteni nem szabad

Gondolom, máris elhiszed, hogy nincs minden rendben velem ez azért kicsit gyerekes.

Lánc lánc Eszter lánc Eszter lánci cérna, ha cérna volna, ő is kifordulna…néha magából? Vagy bírná még?

Ne, ne, ne sajnálj le, kérlek!

Hidd el, nem lennék én se mindig gyerek, csak ha lehet. Majd felnövök, ha kell..

Apám söre is elsőre keserű volt aztan felnőttem a feladathoz, ma meg már...

Felnőttem akkor is, amikor a könyökök elől kellett meg tanulnom elhajolni és a pofonokból meg okulni

Felnőttem akkor is mikor a beteg apámat kellett intézetbe adnom, hogy az anyám életét mentsem.

És felnőttem akkor is, amikor átláttam, hogy az országunk mekkora veszélyt jelent önmagára

Mert a hazug szónak mifelénk igen nagy a foganatja. Mert a hazug szónak mifelénk…

De itt belül akár mi lesz, én csak maradok őszinte gyerek

Mert én Nem hiszek, a gyűlöletben! A világ nem lehet ennyire egyszerű. Nem hiszek, a fekete fehérben. Ebben a nagy játék dobozban nem csak szürkének van árnyalata, hanem a kéknek, a sárgának, a zöldnek és nem ötven, hanem száz!

Nem hiszem, hogy a szomszéd fűje zöldebb, csak nem jó oldalról nézed!

Én a pirkadatban hiszek, az ébredésben.

Hiszek abban hogy a Lego kockanak párja van, nem ellen darabja és hiszek az ilyen boldog pillanatok élményében, amivel csak egyet szeretnék, megosztani a családommal, megosztani veletek.

Csak azt mond el felnőttként miért oly nehéz szándék nélkül kezet nyújtani. Csak úgy.

Te meg tudnád tenni? Benned ott van még a gyerek? És te benned? Ha? Ti megmernétek fogni a mellettetek ülő akár idegen kezét? Csak úgy. Játszunk ilyet! Gyerünk, mutassátok meg. Fogjátok meg és emeljétek fel! Tudtok még őszintén örülni egy ilyen kis semmiségnek? Had lássam!

Mindig szerettem volna egy végtelen hosszú gyermekláncot papírból kivágni. Tök jó hogy itt vagytok velem..

A mi feladatunk meggyőzni azt a korán felnőtt és elkeseredett 3 milliót, hogy legközelebb csak annyit írjanak a plakátokra: szeretet és elfogadás. hogy építhessünk végre együtt egy nagy színes legóvárat. Na annak volna értelme!

 

img_7223.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr4511765487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása