Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Reggae 2016...

2016.07.26. 09:42 Gaboard

Egy kis interraktív lelkesítő szösszenet a camp-re.

 

 

Köszi Reggae Camp

 

Te is vártad ezt a hetet?              -              Jah Man

Hát én is nagyon. Azt gondolom 95-ben volt talán utoljára olyan érzésem a Diák szigeten, amit itt átélhetek évente egyszer 3-4 napig.

Nem az számít, milyen régóta jársz ide, nem az a lényeg mekkora reggae fan vagy és hogy mennyire éled át napi szinten a raszta életvitelt, hanem csak az számít, hogy tudod, hogy neked július végén itt a helyed, hogy mindenkép itt kell lenned!

Vágod miről beszélek?                 -             Jah Man

Megvan, az az érzés mikor leszállsz a vonatról és gyalogolsz vagy kocsival ráfordulsz a bejárat utcájára és dobban egyet a szíved és tudod, hogy most párnapig itt leszel otthon?                 -              jah Man

Van egy örök szabály! Az igazi barátság úgy működik, hogy bármi történik bármennyi idő telik el a két találkozás között minden ugyan azon a rezgésen marad és bármikor képes folytatódni tovább, mert ez a dolog össze lett rendelve.

Képzeljétek, nekem temérdek barátom van itt, akiket évközben sosem látok, nem beszélünk, nem érintkezünk, és mikor megérkezem, első nap nem csak, hogy örülünk egymásnak, de mindent ott folytatódik, ahol egy éve pont abba hagytuk. Kb. az akkor félbehagyott mondatot folytatva dumáljuk át az éjszakát és nincs az a pohár ital vagy elszívott dekk, amit ne osztanánk meg egymással.

Köszönet érte reggacamp!         -              Jah Man

Héj mister Music mutass valami jót nekem

Itt Négy napig a reggae a múlt a jövő és a jelen

Úgy akarok élni, mint egy kis madár szabadon

Az összes szeretetet, amit eddig kaptam azt nektek is megadom

Elő kerülhet az illat, amit ki tudja, ki hol rejt

Hátra dőlve mondjuk együtt: everythings gonna be allright       -              Jah Man

Csak kell egy ház vagy inkább csak sátor a Hatvani strand partján

Nem kell, megvárd, meg míg öreg raszta leszel, itt minden szív kortól, nemtől és hétköznapi címkéktől függetlenül is örökké dobog.

Azt vágod, hogy én két lányommal vagyok itt? A nagyobbik 10 éves és ez az 5. reggae camp-je !           -              Jah Man

Tudod miért? Mert volt, hogy két év kimaradt különben a 7. lenne és az az érdekes benne, hogy közétek elhozni egy gyereket nem örültség, hanem egy irány, ami arra mutat, hogy a zene és az őszinte érdekek nélküli világ mutatja meg az utat.     -              Jah Man

Nem rég kint voltam a Tabánban, egy kisebb koncertnyi ember búcsúztatta Somló Tamást. Én ott a gyerekoromért voltam hálás apámnak, hogy kivitt és az utamra engedett poros domboldalon a zenébe, hogy szeressem meg én magamtól azt a világot, ami felnőtt korban ide vezetett közétek…          -              Jah Man

És ennek folytatódnia kell minden felnőtt és gyerek szívben bárhova pusztul a világ, nekünk ki kell tartanunk, mert ez ma itt a legnagyobb érték …    -              Jah Man

Nem lesz egyszerű menet, de mi minden évben elindulunk, ha halljuk hívó dallamot, hogy:

Get up stand up, stand up for your rigth get up stand up dont give up the fight……       -              Jah Man

 

reggaecamp2016_javitott.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr558914918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása