Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

A Fenyítés...

2016.05.30. 07:30 Gaboard

Egy koncepció full kamu alapon, de Győri Slamen annyira jól működött, hogy 12-en kérdezték meg az est folyamán hogy tényleg beszóltak? :)

 

 

 

Hé, ez most vicc?

Jövök föl a színpadra és a gyerek meg ott középen beszól. Bmeg bátor vagy vágod?

Ne ne, hallottam, hogy le „vén faszoztál”. Nem kell a duma. Vágom én miről beszélsz. De ne feledd..

Úgy telik el veled majd az idő, mint ezen elfogyó slam est

És hiába hastag, meg a bocs nem ide, az életed spirálján leguruló golyó nem mindig koppan úgy, hogy yolo

De elég ha rövidtávú memória megmarad, és a pillantok, szépségében elhiszed, hogy az élet ilyen.

Igen, amikor annyi voltam, mint te mi ezt még úgy hívtuk Carpe Diem.És az is nagyon menő volt… 

Mert ugyan már lassan a gyerekeim lesznek annyi idősek, mint te, az élet tüze hidd el nem veszett el. Az emlékezetet nem csak tabletták tartják karban. hanem a ..szóval izé…meg … na jó azért ma lehet lett volna értelme bevenni  (paprí elő)

 

Mégis mit remélsz, pusztán azzal lesajnálsz a színpadról, azt hiszed bármi is különbözik majd abban, amit te élsz meg, és amit mi éltünk? 

Nézzük:

Kölyökkent én a kockásfülű nyúlra flash-eltem vágod, ilyen helikopter füle volt neki

Neked meg a röpködő kis japán izék jöttek be tudom, meg először talán pont a pucsítò pikacsu egyik kacsintós képére verted ki!

Mi kukás autót akartunk vezetni, ha majd felnövünk meg mozdonyt. Elhittük, hogy a kétkezi munkában lesz a karrier!

Te most mire is jársz modern üzleti tudományok meg kommunikáció.. haha 

Van olyan rokonod-ismerősöd, aki úgy dolgozik, hogy az eredményét aztán kézzel meg lehet fogni ?...nem pendrivon ...ha nincs nem para, de hidd, azért van ilyen .

Emlékszel a lázadó időszakodra?

En az enyémre csak részben. Annyi Jacket ittunk, mint Slash és skót szoknyát húztunk Guns koncert előtt. Minket bámult mikor vonultunk az egész körtér 

Te meg azt gondoltad kamaszként, hogy vér elvont rocker vagy csak Smells like teen spirit-rőlnem tudtad melyik együttes játszotta az alma-e vagy a Curté?

Nézd én anno elhittem, hogy suli után minden sima lesz, jó meló, család, kocsi meg szabadság, de a rendszerváltás utáni őskáosz máig nem adott számtalan miértre választ.

Így hát nem csodálom, hogy nem is próbálsz normális lenni egy olyan világban, ahol már a papírzsepi sem százas.

Én mar tudom, hogy nem lesz nyugdíj, addig fogok melózni, míg ráncosabb a képem, mint Keith Richard feneke. 

És hidd, el téged se fog eltartani senki, hiába pereled majd a gyereked. Max. betesznek egy nagyon harmonikus intézetbe ahol, ha nem figyelsz, a zuhanyzásnál magad mögé te magad lehetsz az otthon melege.

 

Komám most már remélem, láthatod a cerka ugyan azon végén állunk, csak a tied kicsit kevesebbet volt még hegyezve!

 

Szóval gerincvelő villanással üssön beléd ez a szöveg abban az élő pillanatban, amikor mikor feléd irányozva elhangzik életed első le „vén faszozása”.

Amúgy meg pont jó kedvem van, ha meghívsz egy sörre, akkor mehetsz haza a saját lábadon.

 13177788_1044034212331021_7116113919518769309_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr28757498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása