Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Idei uccsó...

2015.12.27. 19:06 Gaboard

Miskolcon lesz az idei év utolsó slam versenye. A téma is ehhez fűződik. Az utolsó 72 óra irányában lehetett írni minden ide illőt!

 

Miskolci Hakni

Mennyire vagytok fiatalok, vágjátok, az old school strófákat?

Nagy menet volt a mai is. Csengéék kijöttek hozzám mogyoródra, mert ott melóztam, kicsit meg voltunk csúszva és az volt a kérdés rögtön, hogy odaérünk?

Én csak annyit mondtam: James Dean vagyok, kapcsolom a hármast..

Lecke feladva 3 nap 72 óra kattogó vissza forgó mutatóra ráfontátok a témát, hát köszönöm sikeres

volt, mondhatom. Agyon baszott pont atomfizikát akartam meghazudtolni egy tér és időhajlítást eszközölni vagy csak arrébb tolni minden karácsonyi illatba burkolt nyűgöt, és ahogy ez a szám egy hurkot küldött az agyam barázdáiba, bele is sulykolta a felismerést baszki mindjárt vége az évnek

Ez is sűrű volt, bár sose volt egy timelapse a körülöttem mozgó világ, igen ez lehet a hibám, de az én hitem alapja hogy a krokodil csak azt harapja, aki viteti magát az árral, aki egy két karcsapással jobban mozog az otthonról biztosan többet hozott és visz majd a végén haza úgy magában belül.

Eltelt ez is, eltelt 8688 óra és a múltunkká lett.

Pedig ez az év is hatalmas havas reményekkel indult. Megmásztam szűzhavas hegytetőket. Akkorát szálltam egy szikráról, hogy elhittem a kor nem fog rajtam.

Májusban eltemettem az édesapámat, aki már 3 éves koromban a legnagyobb beat koncertekre cipelt és lehet, hogy mások kocsit házat örökölnek, én a zene végtelen szeretetét.

Kísértetiesen kb. ugyanakkor húsz év gyári munka meghozta gyümölcsét és ráébredtek, hogy a sokat bírált devianciám egy hasznos kreatív erőforrás is lehet. Így a munkám is megváltozott és már A Nagy Gábor vagyok nem pedig 9513939-es törzsszám.

Végig kínlódtam idén egy 3 hónapig tartó teniszkönyököt, egy két hónapot lopó megreccsent derekat, de meg gyógyultam.. ne aggódj -  kedves 20 év alatt befizetett tb hozzájárulásom  - nélküled is

Most nyaraltam a családommal először úgy, hogy nem egy meló barter volt, hanem lehettem végre egy booking.com-os kibaszott turista

Mindennek tetejébe a slam is újra megtöltött élettel és még több kortalan, címkék nélküli barátot találtam.

A sok jó dolog margójára sajnos oda kell tenni, hogy a világ, a magyar társadalom problémáit koromnál fogva egyre tisztábban látom,meg érzem és Nosztradamuszi fájdalmaim vannak

De ezt ma mind lefosom, mert végre itt vagyok. Tudjátok mióta készültem, hogy bemondjam nektek:

Na, jó megjöttem álmodó miskolci emberek, ébresztő remek

Az meg van, hogy..

MÁV állomás, de fenn a WizzAir még jár

Egy néz föl, a többi magába száll

Valaki pálmafák közt, van, akinek semmi konkrét

De ha itt végeztünk, mutassatok egy kocsmát és el sem jövünk onnét.

Boldog Újévet Miskolc!

 img_6440.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr728204880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása