Gaboard szava, szíve, szája...

2012 óta tagja vagyok egy olyan szellemi közösségi szerelemnek, ami a külső szemlélő által nehezen megérthető, megélhető világ. Szabad belső érzésék nyílt áramlása a térbe, a szavak fejlődésének végtelen vonalain úgy, hogy a hatásuk azonnal visszacsatol, és felfoghatatlan élményt ad előadó és hallgató számára egyaránt. Slammer vagyok. Egy olyan irodalmi jelleg amiben a fantázia és a valóság is képes testet ölteni 3 perc 15 másodperc alatt. Slammer vagyok. Aki másképp lát, másképp hall, és másképp beszél. Slammer vagyok. Igyekszem boldognak lenni az életben minden nap, ami nyilván vagy sikerül vagy nem. De van 3 perc 15 másodperc, amikor bármi van is az vagyok. Ebben a blogban egy élet út van dokumentálva. Egy vélhetően diszgráfiás, műszaki beállítottságú, deviáns jellem utazása a boldogság felé, ahova azok a szavak repítik amikben régen senki sem hitt. Slammer vagyok. Ez nekem így nagyon jó....

Friss topikok

Címkék

Felmérő

2012.06.08. 14:24 Gaboard

Sok Slemmert hallottam és meg kellett állapítanom mindegyik sítlusa tetszik! Hihetetlen szabadság van a verselésben! keresem a határaim, és azt, hogy mire és mennyire vagyok képes!

A Gyár című vers után benn maradt a fülemben a rimvonal. Kerestem egy egyszerű témát és kiírtam mindent ami zengett a fejemben.

 
Naptár
 
Hétfő hozza a hetet, hihetetlen háborgó hirtelenséggel
Hetet hét húzza hozzá a holdat homályos hetykeséggel
Harapós húrral harcol, hadakozik a heti hülyeséggel
Hiába hiszed, hogy hamar halad a heted a henyéléssel
 
Kedd a küzdés kardos kezdete
Karcos karát karláncos kerete
Konok katonák kántáló körlete
Követő kronológ kétkedő követe
 
Szerda szeli szét a szolid szenvedés szagát
Szeretve szusszan a személy s issza a szavát
Száguldó szédület szertelen szép szólamát
Szándékával szanaszét szórja a szódarát
 
Csütörtök csattogón csorgat, csalogat
Csakazértis csomagol csöndet, csíkosat
Csóró cserkész csókot csinosít, csábosat
Csoda csatár csűri csavarja a csontosat
 
Péntek pihegő parázna pillanat
Pontosan pazarolt pakoló padozat
Percleső pusztuló poroló pácolat
Parádés partyra pózoló pirkadat
 
Szombat szelíden szándéktalan szunnyaszt
Szertelen szívén szakadatlan szórakozhatsz
Szép szak szerint szervezve széphez szokhatsz
Szédült szabadságot szakítva szétszaladhatsz
 
Vasárnap vesz vásárfiát a vasalatlan vonásnak
Vastestével visz a vallás vonalán a valóságba
Végzetes valója von vállat a változatlanságra
Vége van e versben is a végeláthatatlanságnak
559647_488521147838853_1356390991_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaboard.blog.hu/api/trackback/id/tr124573706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása